LUKAS Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Heia Før man støtte til skolebøker i tillegg til utdanningstønad? Noen som vet?
så var vi 4 Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Utdanningsstønad dekker bøker og semesteravgift for inntil 6000 og noen kroner. I tillegg kan du søke om å få dekt skolepenger dersom det kommer i tillegg. Jeg måtte dokumentere hva bøkene kostet.
LUKAS Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Jeg syntes hun på nav sa, at jeg måtte bare komme inn med kvitteringene til skolebøkene når de var kjøpt. Men så sa en annen vennine at man ikke fikk. Men , nok en gang man må vel stole litt mer på seg selv.)))) Tusen takk for svar
Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Jeg fikk til svar at det var et fast beløp til skolebøker. Trengte ikke dokumentere hva de kosta. Rundt 6000 til høyere utdanning og ca halvparten til vgs.
så var vi 4 Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 jeg måtte levere inn bokliste med priser som var stemplet og signert av hun i bokbutikken nå på torsdag. Var også et felt på søknaden jeg måtte fylle ut hva bøkene kom på. Merkelige greier, men da er det vel sikkert noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 hva med blyant, penal, viskelær og skolesekk. dekker nav sånne ting?
cathrine&emma Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 hei!! her i kristiansand, dekker de ett fast beløp, 21230 for fulltidskole og halvparten for deltid skole og 3000 ca i skolebøker, det er ett fast beløp utansett hva udanningen kommer på og hvor mye skole pengene kommer på..! Bhøvde ikke å levere noe kvitering på bøker eller bokliste! lykke til!
Gjest Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 jeg fikk ca 6000 til bøker. måtte ikke dokumentere at det skulle gå til bøker. rart det er så forskjellig!
Catclaw Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Hva kan man få fra NAV om man blir lærling? Har lyst til å utdanne meg på nytt, og har nå søkt på læreplass. Måtte si opp jobben min, fordi det ikke lot seg gjøre å legge til rette, så jeg slapp å jobbe den ene kvelden i uka, som gav meg store problemer siden jeg ikke hadde noen som kunne passe sønnen min da. Får jo litt i lærlinglønn, men ikke nok til å klare oss, vil jeg få os i tillegg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå