Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ka e d rareste du har gjort førr å få babyen te å slutte å skrike?Har ei venninna som lar babyen ligga i vogga på badet,ved sia av tørketrommeln,førr at ho roes av varmen og bråket.Vi mødre kan jo være utrulig oppfinnsom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, dette er helt sant : han hadde kolikk og skrek og skrek, men det var 2 ting som roet han : bilkjøring og når støvsugeren sto på. En periode lå han hver dag og sov i stua med støvsugeren på noen meter unna mens vi spiste middag,

Skrevet

rareste humm kommer ikke på noe akkurat nå, kansje fordi at jeg har en baby som ikke sier så mye ifra ved skriking. me snuppa skrek jo men husker faen ikke jeg ass.

tror vel egentlig jeg sang en hel masse og lot henne få ha t- skjorta mi i sengen hennes hun roa seg så lengehnkunnelukte meg liksom.u

Skrevet

Gir henne mobilen min og det blir stille. Kan ikke være en annen mobil, kun min.. rare jenta mi! :)

Skrevet

Jeg satte på Tool til henne, og stille ble det. Hun er tidlig ute med god musikksmak ;)

Skrevet

Vi og hadde på støvsugeren hele natta i 4 mnd, og det hadde jeg faan meg glemt før jeg så d her nå, og jenta er ikke året en gang... Gjett om jeg skal klippe strengene til uka da, eller så fort som mulig! hehe=0)

Skrevet

Mannen min skreik tilbake til han, og da ble han jammen stille. Bare stirret på han med store øyne.

Skrevet

det pleier jeg også. når han ligger på gulvet og hyler fordi han er sint uten noen stor grunn, da legger jeg meg ned og hyler jeg også. da titter han på meg og ler så han triller.

hm... har gjort mye rart, men somregel så synger jeg når han gråter. men det er ikke så rart da

Skrevet

Eldste var glad i å ligge på en underarm og danse. Til Rammstein. Det var ikke snakk om å stå og rugge, men fysisk hoppe rundt, mer eller mindre kontinuerlig hver morra i tre måneder. God trim, da.

Skrevet

rart og rart. Vi satt og sov på skift med vesla på brystet i 6 uker. Natt og dag. Jeg tok natta og bytta med gubben mellom 5 og 7 litt etter formen. Hun var barn nr 3 i heimen. Ikke ideelt.

Skrevet

Ja d ble herved bestemt, det er ikke oppe til forhandling en gang, hehe=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...