Gå til innhold

Mami 87 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble jeg ferdig med Mei Taien i går, den ble kjempefin, så nesten profesjonell ut til slutt jo, hehe... Hadde aldri klart det uten din hjelp, så tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive ned fremgangsmåten! :-)

Fikk prøvd den i dag og merket at den er litt stor kanskje til mini (han er jo bare 2,5 mnd), hele hode hans ble dekket, men han satt kjempegodt oppi den, sovnt nesten umiddelbart, og du verden så god den er å ha på seg! Synes den ligner litt på Babybjørn så jeg var litt skeptisk til at den kunne være så mye bedre å ha på, men det er den! Merket jo knapt vekten av mini jo :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så supert da :), ja jeg sydde jo etter str på tuppa mi så kan tenke meg at den kan bli litt stor for en liten ert ja hehe.

Ja det er en annen verden med mt, synes jeg fikk mer vondt i skuldrene og nakken av å bære tuppa i bb når hun var 4-5 mnd enn jeg får av å bære henne i mt nå som hun er 17 mnd.

Skrevet

Hehe... liten ert, den var ny ;-) Han er da stor og tung for alderen da! Og ja mt er er helt annen verden ja, er kjempeimponert over hvor god den er!

Skrevet

hehe synes babyene til veninnene mine er små erter også jeg, de er fra 8 til 10 mnd ;) snuppa mi har jo blitt en kjempe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...