Gjest Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Da ble jeg ferdig med Mei Taien i går, den ble kjempefin, så nesten profesjonell ut til slutt jo, hehe... Hadde aldri klart det uten din hjelp, så tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive ned fremgangsmåten! :-) Fikk prøvd den i dag og merket at den er litt stor kanskje til mini (han er jo bare 2,5 mnd), hele hode hans ble dekket, men han satt kjempegodt oppi den, sovnt nesten umiddelbart, og du verden så god den er å ha på seg! Synes den ligner litt på Babybjørn så jeg var litt skeptisk til at den kunne være så mye bedre å ha på, men det er den! Merket jo knapt vekten av mini jo :-)
Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 ååå så supert da , ja jeg sydde jo etter str på tuppa mi så kan tenke meg at den kan bli litt stor for en liten ert ja hehe. Ja det er en annen verden med mt, synes jeg fikk mer vondt i skuldrene og nakken av å bære tuppa i bb når hun var 4-5 mnd enn jeg får av å bære henne i mt nå som hun er 17 mnd.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Hehe... liten ert, den var ny ;-) Han er da stor og tung for alderen da! Og ja mt er er helt annen verden ja, er kjempeimponert over hvor god den er!
Gjest Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 hehe synes babyene til veninnene mine er små erter også jeg, de er fra 8 til 10 mnd snuppa mi har jo blitt en kjempe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå