Gothminister Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Er det riktig det att hvis en ser hjelperene sine,så kan det slå feil tilbake? Altså,att dem kan begynne å skremme en? Fikk høre her hva en kunne gjøre for å se dem hvis en virkelig trodde på det,men jeg tør da ikke det hvis dem skal begynne å skremme meg ettrepå..
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Nei nei nei, er svært få som kan se hjelperne sine. Om noen "normale personer"ser dem, så er det de som velger å la deg se dem. Men det er de som har evner utover det som er vanlig som kan se andres sine hjelpere. En hjelper (blir oxo kalt engel),er der for å guide oss på rett vei. De er gode og rene sjeler som er der for å hjelpe oss-ikke for å skremme oss. Èn har som regel en "fast" hjelper, så ettersom hva slags livssituasjon èn er i (problemer etc),så kan det bli nødvendig å sette inn flere hjelpere. De er ikke der for å løse problemene for oss, men for å guide oss. De har ingen innvirkning på hva vi gjør i livet vårt. Vi er født med fri og egen vilje,og dette tar de hensyn til. De fleste står som regel til høyre eller venstre for oss,men oxo forann og bak oss. Se på de som en beskyttelse. Mange slektninger som pleier å dukke opp som hjelpere til deg, men nesten aldri som "hovedhjelper". De aller fleste har en hovedhjelper av motsatt kjønn. De kan velge selv hva alder de vil vise seg i (vet det høres sprøtt ut). Kan fortelle deg om mine hjelpere (eller de jeg hadde for 1 1/2 år siden. Var på en alternativsamling,og da fikk e beskjed om at e hadde 6 hjelpere hos me akkurat nå-hvor den ene var ei lita jente. Var veldig syk i den perioden pluss e hadde Odin å ta meg av. Dette gav me styrke (faktisk),,å vite at e har andre rundt me,som hjelper me:) Ikke noe å være redd for eller frykte:) Ps: e e ikke kristen-kristen altså så bare det er sagt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå