Gå til innhold

Pokker ta svigermor!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bare 10 uker på vei!!! Hun har fått grei beskjed om å ikke si det videre, da vi vil vente til 12-14 uker før vi gjør hele greia offisiell!!!!!! Nå har hun sakt det til sambo's søsken, vi ville jo si det selv!!!!! HVORFOR KAN HUN IKKE RESPEKTERE OSS DA!!!!!!!! Ble dritsur, og nå får hun snakke med sin sønn og IKKE svigerdattera!!!!!!!!!!!! Kommer vel til og legge det der tykke pølsefingerene sine opp i alt heretter!!!!!!!!! Vi kommer fra ei lita bygd og VET at spes. en av søskene hans ikke kan holde snavla så i morgen vet sikkert ALLE det!!!!!!

SUR!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt! Og ja, det er respekt det handler om her. Forbannet irriterende, man mister på en måte helt kontrollen. Opplevde noe av det samme selv, fikk greie på at samboers bestemor visste om graviditeten, og det var før jeg trodde sambo hadde sagt noe til svigermor. Vet ikke om jeg ble mest sint eller skuffa. Den første tiden er man jo selv ganske usikker og bekymret for at alt skal gå bra. Da må man selv kunne bestemme hvem som skal delta i denne prosessen. Jeg er nå 20 uker, men har fortsatt ikke utvekslet et ord med svigermor om graviditeten. Det kan sambo gjøre (selv om det irriterer vettet av meg at hele den siden av slekta flyr og slarver bak ryggen på meg). Stå på, og lykke til videre med graviditeten.

Skrevet

Synes du bruker så få utropstegn, kan du ikke bruke litt flere?

Skrevet

He he nei! Var bare så sint i sted.. men roet meg nå. Men det var jo litt respektløst da, spesielt når en ber henne om og ikke si det videre.. ja ja sånn er det vel bare med svigermødre :)

Skrevet

Da har du i alle fall lært leksa di. Ikke fortell svigermor noe som du ønsker at hun skal holde hemmelig. Jeg har samme problem med min mor, men det er jeg jo fullstendig klar over. Hun var den aller siste i familien som fikk vite nyhetene. Det hadde jo ikke vært noen vits i å fortelle henne det først, da hadde det gått nøyaktig 10 sekunder før alle hadde fått vite det av henne -ikke oss.

Noen er patologisk dårlig til å holde på hemmeligheter. Ikke glem til neste gang!

Skrevet

Hei...

Gratulerer med spiren :)

Ja,svigermødre kan være litt sånn..Men det var sikkert ikke noe vondt i det..Hun var sikkert utrolig stolt og klarte ikke å holde det for seg selv til dere fortalte det selv til resten av familien....

Men nå vet du i allefall om det til neste gang....

Lykke til da..Det ordner seg sikkert....

Skrevet

Svigermora mi klarer heller ikke å holde kjeft om NOE!!!!!!

Så nå har jeg sluttet å si ting til ho!!

Den gamle gjerrigknarka kan være en heks noen ganger!

Og når det blåser ute,må ho holde på parykken!!;)

He he.

Skrevet

De svigermødrene glemmer så fort hvordan di selv hadde de med sin svigermor.. Vet at mi hadde et helvete med sin, noe hun tar igjen på meg! Jeg kan ikke noe for det men jeg liker henne ikke og synes hun er ei muggen bitch og ikke til å stole på til tider. Mulig jeg ser på henne med nye øyne etter at jeg ble gravid. Akkurat nå kan jeg ikke fordra henne! Sladrekjerring som hun er. Klager hele tiden også og sier at det blir så forderdelig tøft med småbarn.. Hun er negativ og det er jeg lei av jeg som gleder meg til å bli mamma for første gang. Jeg er livredd for at hun skal renne ned dørene her.. Det gjør vondt innimeg at jeg misliker henne så sterkt.. Men, hun vet hva hun gjør sikkert, begynner å bli gammel og bitter og lar det gå ut over svigerdatter...

Ja, ja. Skal vite at jeg aldri ringer henne eller hun meg, så slipper vi det ihvertfalll...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...