Gå til innhold

når skal det skje???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skikkelig utålmodig nå.. er bare inne i uke 37, men er så mye som har tydet på fødsel i nærmeste framtid, samt at jeg er rimelig sikker på at jordmor strippet meg uten og si ifra, pga mye vondt i magen. er nok mange plager man får siste ukene, og sikkert sjanser for at jeg går over termin. men nå er det bl.annet andre gangen på en uke, at magen lissom har tømt seg, som noen sier kan skje når noe er på gang.. tre ganger idag, og sist var det 3-4 ganger.. begge dager i løpet av bare noen par timer. ellers så er det murringer som kommer og går, men ikke blir til noe mer.. hadde også en rar opplevelse en kveld, hvor jeg ikke kjente noe.. dvs, hvis f.eks katta klorte meg eller sambo knep meg, så kjente jeg ikke noe.. kan det ikke være sånn at kroppen kan bli slik, for og beskytte mot smerte når det er fødsel?? hehe.. føler meg også tett i halsen og at det kjennes ut som jeg brygger på noe... vil ha nurket mitt nå ja =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff...hadde babyen bare komt når vi var klar. Hadde alt vært så mye bedre! :) Jeg vet jeg har vertfall 1 cm åpning, har også masse kynnere! håper virkelig det skjer noe snart! sender over litt fødestøv til deg, men du får bare litt for jeg trenger litt selv også :)

Skrevet

hihi, glad for det minste støv ;))

Skrevet

hei hei:)

ville bare si at jeg ikke tror jordmor har strippet deg uten å si ifra, og spesielt ikke så "tidlig". Snakket med jordmoren min ang dette selv (ville gjerne ha) men hun sa at det gjorde de ikke før termindagen, eller rett rundt termin, samt at man måtte være moden for å komme ordentlig til.

I tilegg er det ganske så ubehagelig å bli strippet, så du hadde nok lurt på hva f.. hun drev på med om hun ikke hadde informert deg..he he..

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...