barbamamsen Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 dersom jeg skriver ektefelles navn...får han vite det?
Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Han vil jo få brev i sitt navn, han vil få en kredittvurdering og der står hvem som har foretatt den. Hvorfor skal du ta opp lån i hans navn, uten å si det til han? Høres merkelig ut. Har du problemer med økonomien bør du vel prøve å løse det på andre måter. Du får ha meg unnskyldt dersom jeg antyder noe som er galt her, men det høres ganske merkelig ut...
Gjest Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Ja, det får han vite, fordi Ellos da vil sende navnet til kredittvurdering, og han vil få brev fra kredittvurderingsselskapet om dette. Dessuten er jo sånne lån svindyre, da. Hvorfor ikke ta opp et vanlig banklån til "normal" rente i stedet?
barbamamsen Skrevet 25. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2007 ordla meg litt feil her...jeg låner selvsagt i mitt navn;o) men jeg vil ikke at han skal vite det. jeg tenker å kjøpe billetter til en tur uten at han vet det og har ikke råd til det beløpet nå....skjønner? derfor tenkte jeg at dersom jeg skriver hvem jeg er gift med på søknaden så får han vite det.....eller ikke?
Gjest Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Å sånn ja, da vet jeg ikke:) Men du, mamma hadde engang ett sånt ellos-lån og hun ble aaaaldri ferdig med å betale på det. Kan du ikke gå i banken din og be om ett lite forbrukslån. Vil tro det er noe rimeligere enn ett ellos-lån. Men hvis du kan, så setter du kun deg selv som låntaker, da får han hvertfall ikke vite det... om han ikke åpner din post da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå