Gå til innhold

Dere med nyfødte her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er babyene deres i våken tilstand? Er de ivrige, gråter mye, stille og rolig, sparker de mye med bena? Gutten min på 7 dager er så utrolig rolig av seg. Er 2.gangs og minns at sønn nummer 1 var så aktiv når han var våken.... Men junior her ligger stille og rolig og titter rundt seg, etterhvert må han bæres litt og ha smokken før han ammes eller sovner. Han er liksom for rolig, syntes jeg. Lurer derfor på hvordan deres nyfødte er....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi og var sånn.. dei to første ukene.. så kom det mer lyder og bevegelser.. ho er nå 4 uker..

Skrevet

min er 6 dager gammel, og jeg har tenkt samme tanken som deg.... Han sovner ved puppen selv om han akkurat har sovet i flere timer rett i forveien... Han titter litt rundt seg og fekter mye med armene og sutter litt på fingrene sine, og det er stort sett alt han gjør i våken tilstand...skriker gjør han bare når han vil opp fra senga, eller blir utålmodig og ikke får pupp umiddelbart når han er sulten.... får hjemmebesøk av helsestasjonen på mandag, har tenkt å spørre henne om sånne tng da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...