Aprilskatten min. Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Venter mens førstkommende fredag, håper jo da at den ikke kommer. Ventetiden er lang og tøff, selv om det bare er en uke til. Så jeg lurte på om det finnes noen tegn jeg kan se etter? Som f.eks at man må mye på do, luft i magen og slike ting!! Vet det er litt teit men jeg spør likevel! Begynner å bli gaaanske desperat nå...
vilhababysnart Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Hei!Jeg har også IKM på fredag.Jeg testet positivt for 2 dager siden, altså 9 dager før IKM!(men jeg tør ikke slippe jubelen helt løs før fredag) Men jeg merker at denne mnd er anderledes.Tidlige tegn som jeg har er: Oppblåst mage(om kvelden ser det ut som jeg er 4 mnd på vei:) Litt øm i magen(gangsperr følelse) Stikkninger avogtil i magen Bittelitt ekstra øm i puppene Disse har jeg, men jeg har også hørt om:Metallsmak i munnen og kvalm uken før mens,man må ofte på do.......husker ikke om det er flere. Håper du er gravid da!
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 jeg venter mens først om tirsdag (evt.onsdag) men siste to dagene har jeg vært kvalm å går på do OFTE..... oftere enn vanlig..... er ikke det litt tidlig med slike tegn? (psykisk?) tok en test idag, men den var negativ, mulig for att jeg ikke brukte morgen urin...... som det står att jeg skal gjøre hvis jeg tester tidlig.... men kan alt være bare ønsketenkning? psykisk??? håper sterkt att du er gravid=) ønsker deg lykke til
kattungen Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Jeg fant ut at jeg var gravid i går (!) og hadde disse symptomene uken før IKM: Hjertebank (hatt det begge gangene jeg har vært gravid) Oppblåst følelse Mensmurringer Humørsvingninger (skikkelig sur og deppa) Trøtt Også var jeg kvalm i går,og da tenkte jeg at nå var det noe på gang her. Gå mye på do er difinitivt et tegn+ ømme bryster, men jeg merket ingen ting til dette denne gangen (men forrige graviditet husker jeg at brystene var ekstermt ømme). Håper det klaffer for deg og lykke til med prøvingen:)
Aprilskatten min. Skrevet 25. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2007 Først av alt; gratulerer til dere nygravide! Forhåpentligvis er vi andre og gravide! Har faktisk noen av de tidlige tegnene men har blitt skuffet før så tror ingenting før jeg ser det! Vet imidlertidig at vi traff da jeg var på ul rett før og såg når el ville skje og at det var egg klart! Legen var svært optimistisk! Tusen takk for svar og lykkeønskninger og lykke til til dere og!! Kanskje jeg kommer med en gladmelding snart??!
Stoltmai mamma:) Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 hei.Jeg skal ha mensen til osdag, jeg har også endel av disse tidlige tegna, vært kvalm siden onsdag, hatt halsbrann, mensmurring, veldig siden torsdag. stikninger i magen, uubehag rett og slett..pleier å være veldig hissig før e skal ha mensen, men føler meg ganske rolig og avslappet nå.. hatt veldig mensmurring i fredag lørdag og i dag, kommer noen skikkelige tak... Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå