SolbakkenS Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 hei:) vet at dette er helt utenom tema, men kjøpte de kjempefine urnene idag, og trenger noe å ha oppi. Jeg vil helst ha kunstig . urnene er grå patinerte og ser litt gamle ut i smijern. Tenkte meg kunstig thuja eller sypress eller evt . kunstig samme på stamme. eller noe annet fint. de er ganske høye, tipper de er 55 cm i diameter og kanskje 70 cm høye. Har noen tips om hvor jeg får kjøpt dette?? har kikket mange steder men ikke funnet, blir kjempe glad hvis noen vet.. mvh
rampejenta - ny spire Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 hvorfor i alle dager skal du ha en kunstig tuhja???? de er jo omtrent udødlige..
SolbakkenS Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 he he, høres rart ut ja. men jeg har sett noen falske og de ser penere ut. like grønne hele tiden, mens vanlig bla blir brungrønn om våren, samt at da slipper jeg å stelle de . reiser myye
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 thuja udødelig? jeg har drept 2 stk, selv om de fikk vann, gjødsel og rett lys.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå