Gjest Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hvordan gjorde dere d med forlovere? Hva gjorde dere på bryllupsdagen?
Eve Dallas Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Vi informerte jo forloverne da... men de måtte love på tro og ære ikke å fortelle det til noen. Om kvelden hadde vi middagsbesøk hjemme hos oss selv, pyntet fint og slikt. Bare meg og mannen min og forloverne med følge.
Tirilille Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Dere må vel uansett ha to vitner (ett hver) som kan skrive under på at dere ikke er gift med andre, har noen skumle sykdommer osv. Dette skjer når dere tar ut lysning ("søker" om å få gifte dere) før selve vielsen finner sted. Under selve vielsen så kan som regel byfogden (dersom det er borgelig) eller ambassaden (også borgelig) stille med to vitner. Vi giftet oss i København, med foreldre tilstede (klarte ikke annet.... ;-). Forloverene var ikke med, og strengt tatt trenger ikke de å vite hvor eller når dere gifter dere.
ツWonderfull Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 hvordan går det med forholdet deres nå da? bedre? satser dere videre? bare husker du skrev om noe problemer og usikkerhet her før.....?
Gjest Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Vi giftet oss hos byfogden og forloverne var med. Etter vielsen var vi på et friluftsmuseum og tok bilder, før bryllupsmiddag for oss fire. Godt utpå kvelden dro vi hjem til oss, alle sammen, den ene av forloverne overnattet hos oss også. Vi hadde informert foreldrene våre kvelden før.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Forlovere var med "hele veien"
Gjest Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Informerte forloverene om når de måtte komme og ellers gikk dagen som vanlig. Stoppet liksom bare innom tinghuset og giftet oss mellom å handle litt klær til eldstemann osm da var baby og middagsbesøk hos min mor ;-)
Gjest Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Hos oss ble for øverig INGEN informert om at vi hadde giftet oss før 9 måneder etterpå, hehe... Meningen var egentlig å ha brylluppsfest på 1 års dagen og overraske alle da med at vi egentlig alt hadde vært git i et år (giftet oss når vi gjorde av økonomiske årsaker, men skulle gifte oss uansett da), men slik ble det ikke likevel. Kan trygt si at venner og familie fikk sjokk ja ;-)
Gjest Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Alva,mamma til 3:-) Du hadde vel forlovere vel? D er d vel alle som må ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå