Charlotte med spire Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Er nå inne i min 4pp. Har kjøpt inn slimløsende hostesaft, salvie te, grape juice og sink tabletter. Noen som har noen gode erfaringer med noe av dette?
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 SEX......er et godt tips;) Jeg har ikke prøvd noe av d du har prøvd, men d skader jo ikke... En får jo alltid høre at d kan ta opp til ett år før spira sitter.. Vi har prøvd litt sånn til og fra siden juli, og er allerede kjempe utålmodig........... Krysser fingre for at den sitter snart for oss alle her inne!
Charlotte med spire Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 ja, det kan det jo. Håper min sitter denne perioden. EL til uken. Bare å kjøre på nå
¤¤angelina¤¤ Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Dette er IKKE for å være ekkel, men jeg synes det virker som du stresser med å bli gravid, og et tips er jo at man ikke skal stresse Vet det er vanskelig, men... Jeg er i min 3 pp nå og det kunne ikke falle meg inn å begynne å kjøpe inn hostesaft og greier allerede. Selv om jeg aller helst skulle vært 2 mnd på vei nå. Tror du må prøve å slappe litt mer av så blir du sikkert gravid ganske snart. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå