maybebaby :) Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Har funnet ut at jeg vil ha ein korthåret en..mulig teutonia sin eller kaisers sin men...noen som har funnet bra plasser å kjøpe slike på?...hm.Vet jeg hører til utstyrslisten men,-var så lite liv der inne..noen her?
Spekkhogger Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Kaisers kan du kjøpe på barnashage.no Den er på tilbud der nå, vi har akkurat bestilt en etter å ha hørt mye godt om den =)
betty74 Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Vi har teutonia sin. Hadde den til førstemann og er kjempefornøyd. Den ble mye brukt, vi hadde den i vogna i barnehagen helt til hun sluttet å sove om dagen. Kjøpte den hos Fru Lyng, men du kan sikkert få tak i den alle andre steder hvor de selger Teutonia og. Ulempen var at den var forholdsvis dyr, men pris og kvalitet henger jo ofte sammen. Har sett at de har hatt den på www.lileprinsen.no og..
maybebaby :) Skrevet 25. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2007 Ja så det.. takker for svar men...den er jo bare mørkeblå!!hmpf..ingenting i veine med det men..har svart vogn og er vanskelig hehe....men må vel ha en jeg også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå