Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet med p piller i slutten av juli. Før mensen (3/8) var jeg kvalm, trett, hadde hodpine, ømme og såre bryser og mye murringer i magen. Dette er symptomer jeg merket tidlig i forrige svangerskap. Nå har jeg IKM 31/8, og symptomene har meldt seg igjen. UFF!! Vil jo at symptomene skal være graviditets symptomer og ikke mens symptomer! Men, men, får vel smøre meg med tålmodighet i en uke til, vel.... Andre med IKM i uke 35 som har symptomer, tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann..

Jeg har ikm 29 auguust, .. Jeg spydde natt til tirsdag, og siden har jeg vært kvalm, småkvalm hele dagen, men innimellom er kvalmen helt uuutholdig... jeg har også halsbrann hele tida, og har vondt i ,magen, mens smerter lignenes grier, får noen skikkelig tak... føler meg litt lemster i magen på en måte...

Vi har vært prøverer siden januaur, ble gravid i april, mistet i mai, så er gabske lei nå..

Vi får holde hverandre opdatetert..

Masse lykke til

Skrevet

Heisann..

Jeg har ikm 29 auguust, .. Jeg spydde natt til tirsdag, og siden har jeg vært kvalm, småkvalm hele dagen, men innimellom er kvalmen helt uuutholdig... jeg har også halsbrann hele tida, og har vondt i ,magen, mens smerter lignenes grier, får noen skikkelig tak... føler meg litt lemster i magen på en måte...

Vi har vært prøverer siden januaur, ble gravid i april, mistet i mai, så er gabske lei nå..

Vi får holde hverandre opdatetert..

Masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...