PrinsessaPåErta Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Jeg leste akkurat på 3mnd her inne, hvor det sto at man kunne indtrodusere litt vann til baby noe jeg prøvde i dag (han er forøvrig snart tre mnd) han ble ikke serlig happy, men vi prøver igjen, det er jo en vanesak for han også Men spm mitt er om det er vanlig å gi litt vann inne i mellom, og hvor mye dere gir? Kan man gi vann på flaske etterhvert og la han drikke det han har lyst til?
Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 har gitt han litt vann på varme dager men ikke ellers..e ikke så glad i det hehe
Mandragora Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Snuppa er snart 6 mnd og hun får vann på flaske flere ganger om dagen. Begynte å gi henne noen få teskjer vann ca 3 mnd, da gulpet hun det opp så vi var litt forsiktige i begynnelsen til hun ble vant med det. Nå elsker hun det og får det hun vil,drikker noen få slurker av gangen. Tror det er lurt å ta det gradvis til venner seg til det Får vann sammen med middagen også.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Nei, mini på 2,5 mnd får ikke vann, tenker å vente med å gi vann til han begynner med grøt. Da kommer jeg til å gi så mye han vil ha og ligner han på brødrene sine tar det vel ca 2 mnd med hyppig og tålmodig giing før han drikker det frivillig og ikke spytter ut alt ;-) Du trenger ikke gi vann så lenge ikke babyen får fast føde eller om den får mme og det er veldig, veldig varmt ute.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 jeg har gitt vann fra dan var dagsgammel, og han drikker vann til nesten alle måltidene. Får pupp utenom.
Alba44 Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Jeg har ikke gitt vann, utenom sukkervann noen ganger.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Jenta vår på 5 mnd. får vann til grøten om kvelden. Får ellers bare morsmelk. Hender noen ganger at hun får litt vann på dagtid også. Hun er ikke så flink til å ta flaske, så derfor øver vi med vann på flaske på kvelden. Hun drikker ca. 20 ml.
Mamman til M&E Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Nei, bare mm foreløpig, snart 6 mnd
Diva Muffin Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Ja, hun får vann. Begynte med det da hun var rundt 2 måneder, og vi hadde en skikkelig varmeperiode her. Merket da at hun ikke var så hard i magen lenger, så vi fortsatte å gi vann. Nå får hun vann til to grøtmåltider om dagen, og kanskje en gang utenom. Det er ikke kjempepopulært, men litt får hun i seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå