firemerkersmør Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 På brødskiva har jeg prøvd leverpostei, ost, tubeost, markrell i tomat, kaviarmix, prim og skinke. Nå er vi på lett-eplemos, og det ser ut til å være det eneste han liker. Noen tips? Egentlig tips til hele matstuasjonen. Jeg har hele tiden sagt at hvis han ikke spiser er han vel mett, og ikke gitt han noe annet i stedenfor, men nå våkner han mange ganger om natta, og jeg tror det er fordi han er sulten, og da gir jeg jo etter. Noen tips? Til pålegg eller matsituasjonen? Liker foresten godt yoghurt, så gir han litt av det innimellom. Gir havregrøt også, og det glir ned, man han får det hos dagmamma, så redd for å gi for mye så han blir lei av det.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Har du prøve go`morgen yoghurt eller yoghurt med frokostblanding i ? Er en hit her i hvert fall og det metter jo en del. Ellers kanskje bytte ut brødskive med knekkebrød eller polarbrød i ny og ne. Banan og frukt metter jo. Havrefras (frokostblanding) eller annen frokostblanding. Smoothie. Hmmmm, må tenke litt. Kommer tilbake om jeg kommer på noen andre tips : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå