Gå til innhold

Baker igjen... ;)

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bakt 34 boller, driver å baker jødekaker, og skal bake skoleboller. :) Jepp.. Jeg er stolt i dag også. :)

Deilig med denne lukten i huset. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du og :P

Har aldri bakt så mye som jeg har gjort de siste ukene..

Lurer på hvorfor, men det er beroligende og avslappende, om jeg er i dårlig humør så får det meg på andre tanker ..

Også er det så deilig å sette seg ned etterpå med bolle å kakao, eller nybakt brød og sjokolademelk .

Skrevet

Hvor mye går det ann å bake egentlig?? hehe

Har fått så dårlig samvittighet pga av deg lille bakepus, at jeg lovte amanda å bake boller i dag men så fant jeg ikke oppskriftshefte mitt, og da går det jo selvfølgelig ikke ann å bake da!! ;-)

Vel vi dri på COOP og skulle hanle - og hvem kom ikke der med 2 pakker med ferdig bolle mix så da skal vi bake i morgen *ler å rister på hodet*

Skrevet

vel vi VAR på coop og skulle HANDLE... herregud hvordan kan jeg jobbe på kontor *knuser tastaturet*

Skrevet

Åååå det hørtes herlig ut!!!! Nå fikk jeg skikkelig lyst på skoleboller. Kanskje jeg skal kaste meg ut i bakingen jeg også. :-)

Skrevet

Pleier å bli sånn .

Jeg baker til jeg ikke har ingredienser igjen :)

Skrevet

Nei kan ikke si at jeg har hørt maule før. :-) Har akkurat laget pizza til sambo og meg så nå skal vi sette oss ned med en film å kose oss med hjemmelaget pizza. :-)

Skrevet

Åååå, da er jeg med! :-) Kos dere med all baksten da!

Skrevet

ja, nå har jeg bestilt meg så bra bakeprodukter:)

så da får Qeen of the road garantere for bakingen min:O)hehe...

Skrevet

Hehe .

Jeg selv er veldig glad i brownies eller sjokolade kjeks .

Å sjokolademousse :P

Men prøver å holde meg unna så alt for mye brownies, for hver kilo brownies er det 600 g. sukker .

I alle fall på den hjemmelaga oppskriften :P

Kanskje vi må begynne å bytte oppskrifer :P

Skrevet

Som sunnmøring er mauling eit velkjent uttrykk:) Kjekt å sjå det på trykk;)

Blir litt misunneleg over at dokke orkar å bake, men med meg som har to frå før og gjerne vil hjelpe, så endar det ofte i meir frustrasjon enn avkobling;) Og dessverre har eg no begynt å få halsbrann av sjokolade og slikt:( Det er ikkje noke kjekt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...