Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sluttet på pillen i juni,er så utålmodig og har så veldig lyst til å bli gravid,skulle helst blitt det i fjor:)noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar etter du har sluttet på pillen????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å legge noen demper på utålmodigheten din altså... jeg sluttet i april i fjor.. og er her enda!!!

Men med andre har jeg sett det har gått veeeldig fort i svingene=)

Ikke godt å si du...=)

Skrevet

hehe.. jeg og sluttet i juni... håper på at jeg er gravid no altså..;) vi får bare vente å se.. sist jeg ble gravid sluttet jeg på pillen..så fikk jeg mensen etter 5 dager... og deretter var jeg gravid..;) så håper på at jeg er blitt gravid like kjapt denne gangen og..

Skrevet

Jeg har prøvd å bli gravid over 1år, det kan ta tid.....

Skrevet

Jeg sluttet med p pillen i mai og er nå inne i 4pp. Legen min sa at stoffene av pillen er ute i løpet av en uke etter at du slutter. Så etter det er det fysisk mulig å bli gravid når som helst. Hvor lang tid det anhenger av er jo forskjellig fra person til person

Skrevet

Kan tydeligvis ta lang tid:( Iallefall for min del...

Skrevet

No må du ro ned litt her altså TESS84!! ;p

Skrevet

Hei hei:) Vi prøver å få nr tre, sluttet pillen på fredag, så forventer ikkje så mye ennå...Er helt fersk her inne og blir lett forstyrret av alle forkortninger og annet forskjellig utrykk, men jeg lærer:) Er syv år siden vi fikk gutt nr to, der gikk det fort i svingene, så vi synes det er spennende å prøve nå.

Skrevet

jeg sluttet med p-pilla i februar 2005...er vel 30....31pp nå?

så her tar det litt tid da...

men er jo ikke alle som må vente så lenge heller da...

de sier det er vanlig at det kan gå et helt år før en blir gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...