Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 noen som vet om det koster noe og gifte seg på rådhuset? noen som har giftet seg der før, og hva syns dere om og ha brudekjole? er det for pyntet for slikt lokale? helt nytt for meg dette, så håper dere kan hjelpe, hehe =)
Snart 3 barns-mor? Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Trur ikke det koster noe,men vet ikke.. Jeg hadde hatt brudekjole hadde jeg vært deg.Giftet oss selv i en liten kyrkje,bare forloverene som skulle være med,og ut å spise med de etterpå,så var mest ingen som skulle se oss.Så jeg tenkte de ble litt "dummt" å ha brudekjole for så lita tid,kunne jo ikke gå ut å spise i den,så jeg kunne jo bare hatt den på når vi var i kyrka.. Det eneste jeg ville gjort annerleds viss de var nå,var at jeg ville hatt brudekjole,får jo aldri prøve hvordan det er nå(forhåpentligvis) Lykke til med valget og planleggingen:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Takk har lyst og gjøre det enkelt og han er ikke døpt, derfor blir det rådhus.. men brudekjole syns jeg hører til.. forhåpentligvis blir det bare den ene gangen her også, at jeg gifter meg så vil oppfylle drømmen man har hele livet om brudekjolen, hehe
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Vet ikke om du er klar over det, men begge trenger ikke være døpt/medlem av statskirka for å gifte seg i kirka....nok at den ene er det
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 nei, det visste jeg ikke..! trodde begge måtte være det .. men blir nok sikkert rådhus likevel... kjempekoselig med kirke bryllup, men har ingen planer om noe stort.. vil bare ha papirene på det, og kose oss sammen alene etterpå
svana72 Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 vil bare ønske dere lykke til å gratulerer så mye,ønsker dere alt godt i fremtiden....
Gjest Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Ta en titt også på Bryllupsdebatten. Lykke til i massevis )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå