Gå til innhold

Hvor lenge har dere gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før dere har fått positiv test?

Noen som har gått lenge?? mange uker? Og som har hatt mens i tillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne opp igjen=)

Skrevet

?? mas mas mas=)

Skrevet

Gikk 11 dager over med minstemann, og da fikk jeg en svaaaaaaak strek. Svakeste streken jeg noensinne har sett! Var på vei til å kaste testen da jeg så noe likevel.

Hadde ikke mensen, men trodde det var mensen som var på vei pga alle murringene i magen.

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Vil høre mange svar!

Har gått 10 dager over tiden nå og negativ test senest i går.

Skrevet

Okay.. forstår det som maaange har gått langt over tid før pos test..

Men jeg har hatt mens i tilleg.. 4dagers besøk av tanta i mot 6-8 som er vanlig... sover like mye som minstemann men føler jeg trenger enda mer. Sovner i åtte halv ni tida på kvelden, da vekker sambo meg å jager meg til køys og når jeg skal stå opp igjen i 8-9 tida har jeg problemer, opp flere ganger på natta for å tisse osv.. ømme pupper og kvalm på kveldstid... *ARG*... kan ikke testen bare være pos da for pokker eller symptomene forsvinne?

Skrevet

Tror med de symptomene du beskriver at jeg hadde ringt legen i morgen, kan være du må ta en blodprøve for å få stadfestet graviditaten.

Da min mor gikk med meg fikke hun mensen til hun var 5mnd på vei med meg, hun trodde kvalmen og smertene i magen skyldes nerver (hun hadde mistet sin far og min far med 2ukers mellomrom).

Så ring legen i morgen, symptomene dine høres veldig "gravid" ut.

Lykke til, om du skulle være gravid håper jeg spiren sitter for deg/dere denne gangen.

Klem

Skrevet

Ja men jeg skal til gyn/utredning/spesialist på tirsdag så jeg får vel vite da, har ikke noe lyst å "renne ned" dørene på legekontoret=) Hehe, veldig liten plass dette her..=)

Ja alt stemmer liksom til et svangerskap men klarer ikke tro samtidig som jeg tror.. kanskje jeg bare ønsker for sterkt? hehe...

Får vel stadfestet gravid/ikke gravid hor han tirsdagen... to dager til skal jeg vel kunne vente=)hehe...

Håper jeg er det men klarer ikke tro selvom.. blablabla...=) hehe

Håper isåfall h*n klorer seg fast denne gangen=)

Skrevet

jeg har de samme symptomene selv, i tilleg føler jeg stikking oppover vagina vegen (unskyld min utleverede opplysning) pluss som små bobler spretter inni magen, nesten som de første bevegelsene da lillegutt i lå i magen.

Prøvde og spise en is i stad men den smakte kvalmt

Men du får ha kjempe, kjempe lykketil til legen på tirsdag, håper du kommer med positive opplysninger til oss da.

Klem

Skrevet

Dine utleverende opplysning er ikke noe å si på, jeg harvel lest værre=) hehe

Hvordan ligger du nå i forhold til syklus da?

Ja jeg håper jeg kan komme tilbake med et gledeshyl=) Men får bare krysse fingra det jeg kan=)

Klem tilbake

Skrevet

I følge babyverden er jeg 9 dager fra å teste en evt graviditet, så er ikke så mange dagene igjen her heller nå.

Skrevet

Hehe.. ja jeg har også en side innpå der og er 12 dager fra at testen kan bli positiv=)

Telle telle... har tatt på meg jobb hver dag fram til IKM dag...=)

Skrevet

jeg er kjempe spent denne gangen, jeg har skrevet 1pp, men vi har jo prøvd mer eller mindre siden oktober i fjor, kjøpte en lady-comp, men har ikke brukt de rødedagene til noe annet en kjøre litt ekstra på vi :) Fy oss :)

Skrevet

Hehe, testing kan føre til avhengighet tror nå jeg=) hehe....

Tester ikke denne mnd, prøver å lavær, tester nok etter andre ting=)

Er bare å kjøre påalt en makter, størr sjangse da=)

Er jo i nesten pp 10-12 dere da...=)

Håper det snart klaffer for oss alle=) Arg... er travelt og ha alle symptomer men ingen pos test, annet enn den forrige uke som ble negativ dagen etterpå=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...