chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Før dere har fått positiv test? Noen som har gått lenge?? mange uker? Og som har hatt mens i tillegg?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2007 Dytter denne opp igjen=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 ?? mas mas mas=)
Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Gikk 11 dager over med minstemann, og da fikk jeg en svaaaaaaak strek. Svakeste streken jeg noensinne har sett! Var på vei til å kaste testen da jeg så noe likevel. Hadde ikke mensen, men trodde det var mensen som var på vei pga alle murringene i magen.
2009baby!!!! Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Dette lurer jeg også på. Vil høre mange svar! Har gått 10 dager over tiden nå og negativ test senest i går.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 Okay.. forstår det som maaange har gått langt over tid før pos test.. Men jeg har hatt mens i tilleg.. 4dagers besøk av tanta i mot 6-8 som er vanlig... sover like mye som minstemann men føler jeg trenger enda mer. Sovner i åtte halv ni tida på kvelden, da vekker sambo meg å jager meg til køys og når jeg skal stå opp igjen i 8-9 tida har jeg problemer, opp flere ganger på natta for å tisse osv.. ømme pupper og kvalm på kveldstid... *ARG*... kan ikke testen bare være pos da for pokker eller symptomene forsvinne?
Gjest Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Tror med de symptomene du beskriver at jeg hadde ringt legen i morgen, kan være du må ta en blodprøve for å få stadfestet graviditaten. Da min mor gikk med meg fikke hun mensen til hun var 5mnd på vei med meg, hun trodde kvalmen og smertene i magen skyldes nerver (hun hadde mistet sin far og min far med 2ukers mellomrom). Så ring legen i morgen, symptomene dine høres veldig "gravid" ut. Lykke til, om du skulle være gravid håper jeg spiren sitter for deg/dere denne gangen. Klem
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2007 Ja men jeg skal til gyn/utredning/spesialist på tirsdag så jeg får vel vite da, har ikke noe lyst å "renne ned" dørene på legekontoret=) Hehe, veldig liten plass dette her..=) Ja alt stemmer liksom til et svangerskap men klarer ikke tro samtidig som jeg tror.. kanskje jeg bare ønsker for sterkt? hehe... Får vel stadfestet gravid/ikke gravid hor han tirsdagen... to dager til skal jeg vel kunne vente=)hehe... Håper jeg er det men klarer ikke tro selvom.. blablabla...=) hehe Håper isåfall h*n klorer seg fast denne gangen=)
Gjest Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 jeg har de samme symptomene selv, i tilleg føler jeg stikking oppover vagina vegen (unskyld min utleverede opplysning) pluss som små bobler spretter inni magen, nesten som de første bevegelsene da lillegutt i lå i magen. Prøvde og spise en is i stad men den smakte kvalmt Men du får ha kjempe, kjempe lykketil til legen på tirsdag, håper du kommer med positive opplysninger til oss da. Klem
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2007 Dine utleverende opplysning er ikke noe å si på, jeg harvel lest værre=) hehe Hvordan ligger du nå i forhold til syklus da? Ja jeg håper jeg kan komme tilbake med et gledeshyl=) Men får bare krysse fingra det jeg kan=) Klem tilbake
Gjest Skrevet 26. august 2007 #11 Skrevet 26. august 2007 I følge babyverden er jeg 9 dager fra å teste en evt graviditet, så er ikke så mange dagene igjen her heller nå.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. august 2007 Hehe.. ja jeg har også en side innpå der og er 12 dager fra at testen kan bli positiv=) Telle telle... har tatt på meg jobb hver dag fram til IKM dag...=)
Gjest Skrevet 26. august 2007 #13 Skrevet 26. august 2007 jeg er kjempe spent denne gangen, jeg har skrevet 1pp, men vi har jo prøvd mer eller mindre siden oktober i fjor, kjøpte en lady-comp, men har ikke brukt de rødedagene til noe annet en kjøre litt ekstra på vi Fy oss
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. august 2007 Hehe, testing kan føre til avhengighet tror nå jeg=) hehe.... Tester ikke denne mnd, prøver å lavær, tester nok etter andre ting=) Er bare å kjøre påalt en makter, størr sjangse da=) Er jo i nesten pp 10-12 dere da...=) Håper det snart klaffer for oss alle=) Arg... er travelt og ha alle symptomer men ingen pos test, annet enn den forrige uke som ble negativ dagen etterpå=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå