Mamman til Mina og Sara Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Ble lagt inn på onsdag for observasjon, på 4 dager har jeg hatt 4 forskjellige leger og alle sa forskjellige ting, littegranne frustrerende.. dag 1 var det lite bevegelse, dag to var det lite næring, dag 3 var det dårlig blodgjennomstrømning og i dag var alt fin, sliten i hodet mitt nå. Skal tilbake til mandag for ny kontroll og finne ut når jeg skal settes i gang, Har heldigvis termin i morgen så blir i hvertfall ikke født for tili hu snuppa mi. Men så deilig å være hjemme litt.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Åi så spennende!! Blir godt å få henne ut nå tenker jeg. Har du født før eller? Alt kommer nok til å gå fint med både deg og jenta skal du se;) Og nyt permisjonen hjemme så lenge. Lykke til!! :-D
Mamman til Mina og Sara Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Dette er 1. gangen så har blitt en del bekymringer og tårer disse dagene, sa i fra på sykehuset at det er vanskelig å vite hva man skal forholde seg til når alle sier forskjellige ting. Men om det skjer noe mer som er skummelt så står senga mi klar på sykehuset. Skal nyte disse dagene, sove lenge og ta laaaaange dusjer i egen dusj. å kose masse masse med katter og mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå