Alba44 Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Tenkte finne fine servietter og lys, men tar gjerne i mot andre tips )
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Heisann, jeg leta lenge før jeg fant noe jeg likte, men endte opp med å handle det meste på Decorium (www.decorium.no) Hvit duk, rosa gjennomsiktig løper over, gjennomsiktige perler (kjøpt på Kremmerhuset) på løperen, sølvlysestaker(fra Ikea) med rosa høye lys, sølv servietter med rosa litt mindre servietter brettet over (med navn og dato trykt på) Og hvite roser. Har bilde på www.piczo.com/linnborge (Eleah -Barnedåp) Jeg brukte vel litt mye penger på pynt men det kan gjøres mye billigere -bare noen tips. Lykke til!!
FuriLaks Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Hei anonym! (ikke så anonym alikevel;) ) hehe. Måtte bare inn å se på bildene dine, så mange fine bilder! Skikkelig fin hjemmeside. Ble litt inspirert av dåpsbordet ditt, gud så flink du var med det! Tror ikke jeg kommer til å bruke like mye penger, men fikk ihvertfall noen tips:) Så takk takk!
Alba44 Skrevet 25. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2007 Tusen takk for tipset!! Veldig flott bord!! Kunne virkelig tenkt meg noe liknende. Og ei skjønn jente du har da! ))
Mayken Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Jeg bestilte inn servietter med navn og dato for dåpen. Ellers pyntet jeg med hvite duker, rosa gjennomsiktig tyll som løper, rosa rosenblader, lys og mørkerosa prestekrage blomster (vet ikke helt hva de heter)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 tusen takk for kompliment av bilder :)Morro! Valgte å være "anonym" fordi jeg ikke vil at mitt nick skal ha et ansikt også hihi! Håper bordet blir bra -fikk mange tips selv og det hjalp! Mayken og Ina -bordet deres hørtes også nydelig ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå