lenej :o) Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 ser du er her nå, så øyner en mulighet å skrive til deg her.. du, eg har ikke lest så mye av d du har skreve om her inne, for å si det helt rett ut, så må eg gått glipp av litt.. men eg tror nok du er en god mor, å bare vil det beste for ditt barn. men det er ikke alltid det som er bra for ditt barn, er bra for et annet. og vi alle prøver å gjøre barna våre det beste vi kan. så kansje du skulle bare kommet med mer oppmuntrende ord, i stedet for å slenge alle stygge kommentarer du føler for en sak? er mange ganger eg føle helt stikk motasatt enn resten av saueflokken her på dib, men eg gidde ikke si noe, på noen ting, for det er ikke opp til meg å dømme hva andre mener og gjør med sine egne barn, så lenge det ikke er grensesprengende farlig for barnet. kasnje du skulle prøvd det samme? å gi litt mer faen i andre, å helelr bare komme med litt mer positive ting i hverdagen vår her på dib? gjøre plassen her litt trivelig å være på? ellers håper jeg du fortsetter å være en god mor for din/dine barn (?) men kan ikke si "stå på" - for du kan bare ikke fotsette slik du gjør her nå.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Å herregud, PLEASE ikke skriv et nytt innlegg til henne. Jeg besvimmer snart! blæææææææææææææææ:-(
2 trollunger :) Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Så la vær å kommenter da. Syntes dette var et veldig bra skrevet innlegg jeg, sakelig men med klar tale.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Jeg vil gjerne oppfordre alle de som blir provosert til å prøve å argumentere uten å la det gå så langt som personangrep og hets. Uansett hvilken "side" dere er på i en sak. Dette er ikke mynta på deg HI, men siden du hadde et ok og greit innlegg nå så tenkte jeg at jeg kunne skrive en grei oppfordring selv. At andre ikke oppfører seg er IKKE en unskyldning til å oppføre seg dårlig selv. Kan vi ikke alle bare prøve å tøyle oss om vi koker over. Mener ikke at man ikke skal si hva man mener, men å ty til personangrep er så lavmål og gjør ting bare verre. Og om vi må krangle, har vi kranglesiden:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Ja, innlegget var bra skrevet. Men vi er lei av å høre om henne...la dama få ha sine egne meninger da...jeg mener, nytter det å skrive 10000000000 innlegg?! All er forsjellige!
lenej :o) Skrevet 25. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2007 akkurat slik eg mene det. er ikke min rett å kommentere andre sine måter å oppdra sitt barn på, da eg ikke kjenne dem. ikke har no interesse for det heller. å eg har ikke skreve 1000000000 innlegg til hun der stor å liten, det her er det første... beklager, men er ikke sååå myev her på småtroll, bare i d siste eg har kommet inn hit.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Bra noen av oss er enge om noe:) he he he:) God helg videre, jenter!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Hun vil aldri bli ydmyk...hun har fått et kall her i livet å få oss andre til å gjøre akkurat slik hun gjør, mene det hun gjør, være enige i alle hennes meninger...og få dårlig samvittighet for at vi ikke har endret oss før. Hun har dominert Dib og Bim i laaaaaang tid. Tror neppe vi blir kvitt henne før ungene hennes er konfirmanter. Men da er jeg forlengst forduftet heldigvis..
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Dette er det verste jeg har lest!!! Hva sier du til ei venninne f.eks som akkurat har mistet sin baby i krybbedød....og du vet hun har lagt babyen på magen. Sier du da: ja, ja....nå kan du hadet så godt??? Jeg synes ikke synd på deg? Viser du da ingen medfølelse, går i begravelsen, støtter venninnen din etc? Du er en ondt menneske...virkelig!!!
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 En annen ting....det er ulike teorier på krybbedød. La oss si venninna di legger babyen på magen...men så er det en annen årsak til at babyen døde. Hvordan kan DU vite den reelle årsaken???
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 Dette er vel ikke akkurat en debatt-innlegg om det igjen, me et innlegg om hvordan noen av oss ønsker å ha det her inne. Vi er mange som vil ha det hyggelig og ha rom for å diskutere og være uenige uten at det snus til personangrep og stygge tråder. Jeg syns at de som ikke er interessert i å være med på dette burde tenkte seg litt om. Er dette virkelig forumet for dem da? Kanskje ikke. Tenk på det! Og av og til er det greit å ikke terpe på det samme. Alle vet hva enkelte her inne mener, og å si det på nytt provoserer mange unødvendig.
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 Det er vel LITT for sterkt å si at du ikke syntes synd i de foreldrene som mister barnasine i krybbe død fordi de ligger de på magen... For det er jo synd i de! Vis de vli drepe barnet sitt så tror eg ikke at de ligger de på magen å bare venter på at det ikke puster mer!! Du er tydlig en person som har sine egne STERKE meninger. All respekt for det. Men ROOOO deg!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #13 Skrevet 25. august 2007 Jeg blir så lei meg av å være her inne på DiB. At jeg skal møte en slik mamma som "mamma til stor og liten" gjør meg bare trist. Legger babyen min på ryggen, går aldri fra babyen min hos andre, får mat, omsorg, kjærlighet..... - men jeg blir rett og slett skremt og lei meg at det i 2007 finnes småbarnsmødre der ute som er slik som "mamma til stor og liten". Dømmende....for dette er jo bare 1 av mange temaer hun fordømmer oss andre på.... Moderator? Hvor er du? Noen som sender link igjen for å nok en gang tipse om dette? Hun forsurer jo hele nettsiden. Vil virkelig moderator det?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 25. august 2007 #14 Skrevet 25. august 2007 Teksten i dette innlegget er fjernet av moderator
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 #15 Skrevet 25. august 2007 Tror de er litt lei av debatten. Jeg har sendt inn flere linker til moderator, men det spørs jo litt på hovedpersonen i saken også. Om hun ikke ønsker et hyggelig forum og helst vil sabotere alle diskusjoner, så er det ikke så veldig fruktbart å bare slette henne tenker jeg. Det kommer jo stadig nye innlegg. Jeg prøver å være grei og saklig og oppfordrer alle mødrene her inne til det samme:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #16 Skrevet 25. august 2007 Moderator...hvor er du? Kan du beskytte denne damen mot seg selv???
Moderator Hannah Skrevet 25. august 2007 #17 Skrevet 25. august 2007 Disse holdningene støttes av oss i redaksjonen. Miljøet her inne ville bli mye bedre om man lot være å bruke andres kriktikkverdige oppførsel som undskyldning for tilsvarende handlinger. Det er forøvrig blitt slettet noen innlegg i denne tråden, og den fremstår derfor som litt usammenhengende.
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 25. august 2007 #18 Skrevet 25. august 2007 Greit nok du har dine egen meninger, men av og til holder man ting for seg selv!!! Å JA det er synd i de som mister barn i krybbe død!! uansett om de lå den på magen eller ikke. men igjen så vet jo de fleste at det er farlig, så ser ikke grunnen til atr de gjør det når de vet det er farlig.
Labbetøs Skrevet 25. august 2007 #20 Skrevet 25. august 2007 Oi. Her skjer det vist mye som jeg ikke får med meg bare av en liten matpause. Herlighet. Innlegg på innlegg blir slettet, men hun dama skjønner virkelig ikke at hun MÅ skjerpe seg.
Moderator Hannah Skrevet 25. august 2007 #21 Skrevet 25. august 2007 Oppfordrer nå også deg til å stoppe denne diskusjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå