-Mariposa- Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Det er ganske hardt når man prøver å IKKE tenke på hvordan det vil være å bli gravid og få sånn fin stor mage når det føles som hele verden går rundt og er gravide eller har nyfødte små skrikerunger:) Fikk kjenne på magen til venninna mi som er i 6 måned. Hun er temmelig stor allerede, men har ikke vokst så mye i det siste. Jeg har ikke kjent så mye på gravide mager før, er ikke den som stikker hånda borti og kjenner, kanskje fordi jeg håper folk respekterer mitt behov for personlig grense når (hvis) jeg blir gravid. Det var ganske rart å kjenne på. Hadde trodd den skulle være hardere liksom. Babyen sparka ikke, håper jeg får kjenne det en annen gang. Da en annen venninne var gravid i fjor fikk jeg kjenne på magen og da stakk den ene foten (tror jeg) nesten helt ut av magen, he he. Gleder meg så innmari til det blir min tur jeg. Men nå skal jeg virkelig klare å ikke si noe om saken før i februar. Da har han fått 5 måneder til å tenke på. Håper virkelig han har kommet fram til noe mer konkret innen da! Så nå fordyper jeg meg i pensumbøkene mine og skal ikke tenke på babyer!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hei. Ja det er mager og babyer over alt! Ser dem hele tiden! Og det er skikkelig vanskelig når man ikke skal få ennå.... Jeg har heller ikke kjent på så mange mager, men det er en helt utrolig følelse ja! Kjenne at noen er inni magen.. Helt utrolig! Prøver å fordype meg i jobb jeg da, så håper jeg får jobbe mye ekstra framover. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå