Gå til innhold

Nå skrur sambo sammen stellebordet=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var siste ting i hus. Nå kan hun bare komme, 19 dager til termin =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende, Sauen!!

Nå blir vel ting mer virkelig.

Jammen er du blittt fødeklar også ser jeg.

Gratulerer med ny tittel!!

Skrevet

nærmer seg nå vennen ;)

ååå som jeg gleder meg ;)

er ikke sikkert jeg fåt det med meg...:((

er fortsatt usikker på om vi får internett i den nye leiligheten.

buhu..

Skrevet

Kine: det må du!!!!!!=)

ja blir liksom litt mer virkelig nå når alt er klart... har vasket alle babyeklærne og gleder meg til å legge dem i kasser i stellebordet... ååå, er så koselig =)

Skrevet

Åååå, så koooos =) =) =) *sukk* Er ekstermt skummelt, men ekstremt spennende alt sikkert, hihi...

Skrevet

ja begynner å få litt panikken her, herregud om noen uker har vi en liten baby i huset... i morgen for den saks skyld, kan jeg ha baby!!! hjeeelp...

Skrevet

Tipper panikken er større her hos meg....gubben har revet badet og jeg har bare en do midt på gulvet!! Må reise ut for å dusje hver dag...puh.....

Men tenker som så at så lenge jeg har vaska klær og vogga er i hus går det vel bra ;) Men må være superdeilig å ha alt iorden nå...skulle ønske det var sånn her også....

Skrevet

hehe... sambo skrudde sammen stellebordet på stua, den skal stå på soverommet og vi fikk den ikke inn soveromsdøren... jeg tenkte jeg ikke skulle si noe når han holdt på, mannfolk blir jo så stressa når vi kvinnfolk kommenterer snekrekunnskapene deres, og tenkte han sikkert hadde en plan... men neida! så den blir stående i stua til i morgen, da skal han skru av litt av stellebordet så vi får den inn på rommet... hehe... mannfolk!!!

Skrevet

Hihi, høres ut som noe samboeren min kunne funnet på ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...