Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 dere som har ny kjæreste, hvor ofte sees dere? Altså de som ikke har noe avstandsforhold. Er dere mest hos han eller deg? (kommer sikkert an på alderen til barna/et og samværsavtaler) Vi bor 10 min unna hverandre, ser han en gang i uka, hos meg. Har ikke fått sett leiligheten hans engang, på 3 mnd. Er litt misfornøyd med hele greia og vurderer om det er verd det. Han vil heller dra på gutteting med kamerater, og det lover dårlig :-( Han vet nicket mitt her inne så velger å være:
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Ingen som har noen meninger om saken en gang?
cathrine&emma Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 jeg fikk ny kjæreste når min datter var 7 mnd så ble d slutt rett etter ho var 1 år,(ho er 1.5år nå), og vi så hverandre ganske mere enn det, vi var mest hjemme hos meg siden han bodde på stunden hybel, men han var oxo ofte med venner, eller ute på byen så ble en del konflinker der ja siden jeg ikke hadde så mye barnefri lissom.. men hadde jeg vært deg så ville jeg satt meg ned å snakket med han og prøvd å forklare hvordan du føler og hvorfor han heller vil dra på gutteting med venner isteden for å være med deg osv, og hvorfor du ikke har vært hos han enda, synes d er litt merkelig at dere bare ses 1 gang i uka, ville jo tro at når man er sammen så ses man litt oftere lissom så mye som mulig.. og iallefall når dere bor så nærme hverandre, men iallefall sett deg ned å snakke med han etter minsten har lagt seg så d er fred og ro, og se hva han har å si osv, å om d fortsetter, isåfall, så heller tenk om dette er verdt det, d er d beste rådet jeg kan gi.! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå