Gå til innhold

uff

cec85_med_Mariellgullet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dager der de føler seg feite, stygge, ekle? ikke finner noen klær eller noe?huff, har en sånn dag i dag, ingen ting er bra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo feit, og syntes mote klærfår meg til å se ut som en bestemor, så det er daglig her det. stygg ja det hender. serlig hvis jeg skal noe hvor jeg vil føle meg fin da er jeg altid stygg.

ekkel nei det føler jeg meg ikke.

Skrevet

Har litt utslett på armene, lår....irriterer meg, for vil så gjerne gå i singletter uten at jeg føler meg stygg, er sånne røde nupper, betennelse i hårrøttene heter det visst, noen flere som har? Legen sa det ikke forsvinner helt men kan enten bli bedre med aldrern eller værre?jeg har fått mer på armene og låra/beina, :(

Skrevet

Jeg har også en sånn dag!! Har bare grini og følt meg støgg og feit.. :(( Noe jeg også er da jeg ikke greier å gå ned etter fødsel. Jeg skammer meg..:(

Skrevet

å jada!!! er så sint noen ganger, ingenting passer, og kan like gjerne bare kaste alt jeg har. De dagene er gjerne alt forferdelig.. huff. lider litt under dette i dag. skal bort i kveld, og selvsagt ingenting passer.. magen skulle gjerne vært noe mindre ja :(

Skrevet

er det nå vi kanskje skal bytte litt klær ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...