Nådrømmerjeg... Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hei jenter! Tusen takk for svar på alt jeg har lurt på de siste dagene! Har ikke vært lett å tyde alle mine 10 graviditetstester fra billigtester... Men idag kjøpe jeg en cb digital, og der stod det GRAVID i klar tekst!! Nå er jeg bare såååååå lykkelig og glad! 10pp, pco og 1 pergokur. Håper det blir med det... Lykke til alle sammen!
Gjest Renate&nydelige christina06 Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Jippi!!!:-) Gratulerer!!!!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 GRATULERE! Og lykke til med spira!
satser & vesla Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Hei. Så herlig. Gratulerer!!! Var det pergokuren som ble tatt i denne syklus/svangerskapo? jeg skal begynne med pergo for første gang i morgen :-)) Er sikkelig spent!
Lillegull og spiren Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.............det var utrooolig koselig å lese at du har en liten spire i magen og at testen viste gravid:) Så utroooolig heldig du er:) jeg begynte på mein første dobble pergo forige mnd,men ingen spire her:( Ønsker deg lykke til med den lille spiren og kos deg med den voksende magen. GRATULERER:)
jentahans Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 åhhh gratulerer sååå mye, må vere helt fantastisk.Gleder meg til den dagen jeg kan føle det samme som du gjør nå LYKKE TIL!!
Charlotte med spire Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Gratulerer så masse:)Håper jeg også snart blir det
basses mamma Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 Gratulerer så mye til deg! Håper alt går bra
Nådrømmerjeg... Skrevet 25. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. august 2007 Takk så mye!! Har ikke helt gått opp for meg enda.. Jeg tok min føste enkle pergokur i juli. Dette var pausemåneden min, og jeg var veldig klar for en ny pergo i september... Jeg har troen på pergo, så det ordner seg nok for deg også!!! Og i tillegg så gikk jeg på metformin som jeg begynte med i mai. Det fikk syklussene mine på rett kjøl.. Lykke til!!!
Ladycaliente Skrevet 25. august 2007 #13 Skrevet 25. august 2007 Gratulerer så kjempe masse..Kan tenke meg du er i gledesrus nå Håper virkelig spira sitter. Skal selv teste på mand..spennede.
Gullblomst Skrevet 26. august 2007 #14 Skrevet 26. august 2007 Gratulerer!!!!!!!!! Det er gøy å se når noen av oss pcos'ere får full klaff Håper jeg er like heldig. Venter IKM 1.sep etter 4.pergokur....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå