Gå til innhold

7 mnd og fortsatt tannløs!


Nesly

Anbefalte innlegg

Føler alle jevnaldrende har fått tenner jeg...min gutt på 7 mnd er fortsatt tannløs og kjenner ingen tenner på vei. Er han sein eller?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tannløs her også. Hun har noen små korn nederst i munnen i midten, men de er ikke kommet skikkelig opp. De kan kjennes og såvidt skimtes, men slik har de også stått i flere uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naboen vår fikk ikke tenner før hun var 13 mnd gammel.... det er nok ikke gutten din som er sen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner her heller...Men symtomene er der tror jeg?!Så de kommer vel snart...Det har jeg sagt siden hun var 4 månder..hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart 8 måneder her og ingen tenner. Men for min del er det like greit, så slipper jeg å engste meg for biting under amming. Selv fikk jeg ikke tenner før jeg var 9 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 8 mnd. og fått 4 tenner oppe og 2 tenner nede. Har skjedd noen ganger at jeg har fått bitemerker på puppen, au!!! Men som regel går det heldigvis greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke tenner før 11 dager før 1års dagen min jeg. Men mini fikk 2 tenner 2 dager før hun ble 7 mnd. Syntes det var tidlig jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min er 7mnd i morra og har fått 7 tenner, han var tidlig ute.. så det er veldig forskjellig fra barn til barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noen trøst så fikk jeg selv ikke tenner før jeg var 2år. min mor var overbevist om at noe var galt så hun dro meg med til leger og tannleger men fikk bare beskjed om å vente og at de som får tenner sent ofte får sterke tenner. Og det stemte iallefall hos meg for jeg er 30år nå og har enda ikke hatt et eneste tull i tennene og jeg var ikke den som var mest ivrig på å pusse tenene i barndommen for å si det sånn. Så hvis deres barn får tenner sent så kan det hende at de får sterke og flotte tenner iallefall. :-)

 

hilsen skydiver (bytta nick sjø)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også 7 mnd og tannløs;) Sikkert pga at jeg har sagt at når han får tenner er det slutt med puppen....har nok skremt han litt.......hehehehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...