Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Fikk mensen i går etter 7 mnd..dns. er 7 mnd siden jeg fødte.. Har hørt "skrekkhistorier" om både mer rikelig og mer smertefull mens etter fødsel, og forventet egentlig at min skulle bli det.. Men vil si at jeg blør faktisk litt mindre og at det så og si er smewrtefritt i motsetning til før! Positiv overaskelse! Kan dette stemme, andre som har det sånn?? Bare nysgjerrig.
*Rutletutt* Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Så heldig du er! Jeg hører desverre til den andre gruppen....myyyye verre etter fødsel....( (og det var vondt nok fra før kan jeg si deg..).
SallyAnn Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Ja det stemte for meg ihvertfall. Jeg var veldig mye plaget med kramper i magen og store blødninger, men etter at jeg fikk førstemann så ble det betydelig bedre. Før det måtte jeg ofte ta sykedager fra jobb, klarte knapt å gå når det stod på som verst. Etterpå fikk jeg bare sånne svake murringer liksom. Så noe har nok skjedd ja. Nå venter jeg nr. 2 og er jo spent på om det forandrer seg igjen. Håper det ikke blir til det verre ihvertfall... :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Jeg har bare hatt 1 blødning siden fødsel og den blødde jeg mer enn før, mer smerter enn før også. Håper det gir seg når mensen kommer igjen. Bare den kommer igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå