Gjest Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Har lest at premature har godt av å bli bært mye. Så nå har jeg kjøpt et bæresjal. Deilig å kunne bære han og ha hendene frie:) Kjøpte det i dag da,så har ikke mega erfaring,men godt er det for oss begge:) Nå får jeg faktisk tid til å spise litt!! Det har jeg hatt litt problemer med siden vi kom hjem.
lilleSol Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 I starten bar jeg Solveig masse. I bæresjal. Hun elsket det. Sov hver eneste gang. hehe. Nå er hun 9 mnd og for utålmodig til å bli bært i bæresjal. Men vi har hatt gode erfaringer med det. Anbefales på det sterkeste.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Er det vanskelig å knyte i forskjellige bærestillinger? ligger barnet trygt? Har tenkt på å kjøpe, men knytingen bekymrer meg.. greier ikke slipsknuter engang så vet ikke om det kanskje vil bli for komplisert for meg.
¤ my precious ¤ Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Det er mye enkler å knyt et bæresjal, enn å knyte den enkleste slipsknuten :-) Jeg er overbevist om at du klarer det, for du kan knyte sjalet med hvilken som helst knute, "blåknute" om du vil :-)
Gjest Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Det er veldig greit å knytte:) Det følger med instruksjoner med bilder. Og ungen ligger helt trygt. Vi har begge storkost oss i dag. Ser at han virkelig nyter det. Så jeg kan anbefale det sjalet vi har, Ticot-Slen.
camor Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 hei hei! det er så enkelt å bruke det. jeg bruker Moby wrap 5 mtr mobywrap.com. Vanessa trives masse. Før kunne jeg gjøre mye i husa. Nå bruker jeg bare når vi går ut fordi ho liker å være på swing stolen jeg anbefaler noe som passe best man kan også skjøpe stof på kid det er akkurat det samme, du må bare lære deg å knytte.baybe ligger veldig trygt hvis vi vet hva vi gjør. Vi bruker mye i Angola. det er bare gøy hilsa mye fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå