susse venter novemberbeibi Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Er 29 uker nå, og lillegutt i magen ligger i seteleie. Jordmor sa jeg skulle prøve å ligge litt opp ned med fotene opp for å se om han ville snu seg. Ble litt urolig jeg, så lurer på når det egentlig er vanlig at de snur seg med hodet ned? Er det stor sjanse for at han vil snu seg? Hun sa det enda var plass i magen til å snu seg, men hvor stor er sjansen? Noen som har erfaring med dette?
bøllefrø med septemberbeibi Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Fram til uke 37 når de evt vil ta en UL for å bekrefte seteleie er det stor sjanse for at barnet snur seg sies d...Her i gården har det ennå ikke skjedd,(36+5) men ingen grunn å bekymre seg ennå.... har hørt akupunktur kan hjelpe også. og etter uke 37 er det noen sykehus som utfører vendingsforsøk.
Sistah*G07*J09* Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 slapp av, min lå også i seteleie helt fram til natta før kontrollen i uke 36! Jordmor hadde sagt at visst han ikke hadde snudd seg til da, ville jeg bli sendt til sykehuset for utredning og greier. Men neida, natta før snudde han seg, og holdte meg våken hele natta!! Så h*n har enda god tid og ikke minst god plass til å snu seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå