Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Halla;) Har dere ikke noen effektive råd for å få i gang fødselen? Er 39+1 og har 1 cm åpning som jeg har hatt en stund. håper på maaaange svar.
Astrid21 Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Svigermoren min brukte lakserolje (tror det er slik det skrives)..Det hjalp visst henne..Lykke til=)
mammat2goll Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Har det på samme måte som deg, vil ha ut denne lille vennen nå. Har 1 cm åpning, så er liksom helt klar sånn sett...Hadde håpet samboer ville hjelpe meg med litt sex, men han nekter. Tror ikke han helt forstår hvor grusomt jeg har det nå...lurer på å prøve lakserolje og rødvin....er litt skeptisk til vin da...men er jo mange som har prøvd det.
elhingsto Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 jeg å har det sånn nå men tør nok ikke å prøve lakserolje da dette kan sete i gang styrt fødsel men sitter med et glass rødvin å håper dette skal virke var hos jordmor på torsdag og fikkk vite at jeg var moden og hadde 2 cm åpning så da får vi tro at det ikke drøyer for lenge !
Krokka og prinsessa Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Rømmegrøt skal visst hjelpe?? Også ser jeg det snakkes en del om kanel... Gjerne i ett glass melk.... Skader ikke å prøve ;o)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 Har så lyst å prøve lakserolje, men er redd for at det skal bli farlig! det er jo så mange som sier at det kan stresse babyen til å bæsje i fostervannet. rødvin hørtes lurt ut. har prøvd kanel, men det utgjorde ikke så mye som en kynner en gang.
(0_o) Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=230311 Klikk og kikk, mange smarte og noen kanskje litt rare triks for å få fødselen igang =) Jeg måtte i hvert fall trekke på smilebåndet et par ganger da jeg leste det... =) Lykke til!!
MissiCippi Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Jeg akkurat der du er! Skikkelig lei og utålmodig!! Så i går drakk jeg et lite glass med melk og mye kanel. Endte i mye kynnere, en del i ryggen, men ikke noe mer.. Gikk også en lang tur.. I dag tok vi oss en kjapp en midt på dagen, og nå har jeg noe som jeg lurer på om kan være noe mer enn kynnere! Skal til jordmor i morgen tidlig, og blir skikkelig skuffet dersom jeg ikke er helt klar når hun sjekker.. Har ei venninne som la seg i badekaret med 3 cm åpning! Fødselen hennes startet rett etterpå.. Jeg har startet 2 fødsler med sex tidligere også:-) Så vi kommer nok til å drive på til han kommer, tenker jeg:-)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2007 Ja, jeg har prøvd alt utenom sex da. har il og med krasjet med bil hvor den landet på tak uten at noe skjedde (takk gud for det egentlig), men humpete vei kan da umuli fungere... vet ikke hva mer jeg kan gjøre, men er villig til å prøve alt!
MissiCippi Skrevet 26. august 2007 #10 Skrevet 26. august 2007 Sex funker:-) Har hatt skikkelig vonde kynnere i hele ettermiddag etter vår lille hyrdestund:-) D kjennes ut som om d gir seg nå (har vært hvert 6 min ca), men de må garantert ha bidratt med noe modning; for VONDE har de vært! Med min 1. gikk d 3 dager etter sex før hun kom, men jordmor sa at sæden hjalp mens den lå der og gjorde ting mer modent.. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå