Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Fødte for tre uker siden og ble både klipt og revnet - så ble endel sting. Nå klør det så jeg holder på å bli gal, spesielt om natta. Ser ikke ut til at stingene har tenkt til å bli borte med det første heller =( Noen som har opplevd/opplever det samme? Er det noe galt eller er det vanlig? Noe man kan smøre på? Blir VELDIG glad for svar!!!
*ønsker nr 2* Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 jada... kjenner igjen følelsen.. brukte xylocain jeg, funker fint og ikke mykt dopapis som mange anbefaler, jeg erfarte at det bare satt seg fast, osv.. men det er vel individuelt det og
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Jeg har det på samme måte, fødte for 4 uker siden. De sier det er helt normalt å klø mens andre ikke opplever det i det hele tatt. Det er jo også er viss 'fare' for å få sopp etter å ha måtte gå med bind i mange dager/uker, har tenkt mere på dette i det siste, om det kan være det eller om det er 'normal' kløe. Det beste er vel bare å hive seg på en kur å se om det forsvinner.... Ubehagelig er det!! Ble ingen svar her da....
Gjest Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 helt vanlig at det klør.. holdt virkelig på å klø meg ihjel!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 prøv å skylle/vaske daglig med grønnsåpe nedentil. Det hjelper og holder også bakterier vekke. Pleier bare å ta grønnsåpen på en klut som jeg legger inntil huden og skyller så med dusjhodet. verdt et forsøk hvertfall..
lillesprelle Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Grønnsåpe hjalp meg også, men jeg fikk beskjed på barsel om å sitte i lunkent grønnsåpevann (ca 1 ss i bekken/bøtte/balje) i 10 min hver dag. viktig å skylle godt med dusjen etterpå. Skal si det lindret :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå