ano`num *17.03.10* Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 De fleste jeg har kommet over står det at en må være moden/klar for at det skal hjelpe. Finnes det ikke noen kjærringråd, eller noe som skal sies å hjelpe på å modne? Jeg er "bare" i uke 35 nå. Men kan godt tenke meg å prøve å forebygge å gå overtid denne gangen også.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Bringebærkapsler, kjøper mann på helsekost.. 200kr ca.. Modningsakupentur dette har jeg prøvd..og begynte å modne i uke 36 da jeg begynte med det her..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 men....kan det tenkes at en påfører seg selv mye ubehag og unødige vondter ved å forsøke alle de kjerringrådene som ikke fører til fødsel? Dersom en ender opp med at fødsel uansett starter når tiden er der, kunne kanskje tiden fram til fødsel vært mer behagelig om en ikke gjorde alt en kunne for å fremskynde modning og alskens..... bare en tanke. Kanskje lett for meg å si som har det fint med min gravide tilstand fortsatt, og gjerne kunne tenke meg at babyen holder seg i magen en stund til så jeg rekker å ordne med alt som skal gjøres! Uke 37+6 her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå