*ønsker nr 2* Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 må bare oppdatere deg jeg altså... det gr strålende uten skjoldene!!! det i begynnelsen, var bare feil tak, men han hadde tak.. nå tar han tak i alt, selvom det ennå er flatt hos meg!! så og si flatt hvertfall... han er så flink, og vi koser oss md ammingen. . blitt en liten kålmark da, og bruker ikke/har ikke tid til å spise mer enn fem 10 min av gangen... varierer hvor lang tid det går mellom, men ca 1,5-3 timer dagtid :Dfavoritt pupp har han fått og, etter vi sluttet, han spiser bra av begge, men mest av den ene er så delig å slippe å styre med skjoldene altså :D takk for hjelpn
Chunky81 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Kjempe bra.. VI har også slitt med ammingen og nå går det strålende. God teknikk har han fått og han nyter å ligge ved puppen (i motsetning til skrikingen som han holdt på med i begynelsen) Gleder meg til gutten min blir like effektiv som gutten din...
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Så supert! Effektiv og hyppig dagspising er ganske vanlig - og utrolig praktisk ;o) Men det beste: Dere har det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå