Gå til innhold

Trøtt :( litt langt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så trøtt og daff for tiden.

Har begynt på jobb igjen etter sommeren, er lærer så har hatt lang og deilig fri. Har lang reisetid til jobb, så er hjemmefra fra 6-16/17. Holder på å flytte ut fra en av to leiligheter, og i tillegg er vi begge blitt kjempeforkjølet, (og på grunn av babyen vil jeg ta minst mulig av medisin)

Samboer er kjempeflink og bærer og rydder, så jeg tar ikke tunge tak, men bruker litt energi på å tenke på flyttingen, og bekymre meg for om vi kommer oss ut i tide. Jeg har likt meg utrolig godt i leiligheten, men akkurat nå når vi skulle flytte ble husvertene sure og vanskelige, og litt hormonell som jeg er ble jeg litt satt ut av dette, og vil nå bare ut så fort som mulig.

Til sammen ble dette mye, så nå synes jeg at jeg sover hele tiden når jeg ikke er på jobb, rydder eller hoster - håper forkjølelsen snart går over, og at energinivået stiger litt utover sånn at ikke høsten blir veldig lang og usosial. Heldigvis er blodtrykk og annet bra, og alt virker fint med babyen som sparker i vei hver dag- er veldig takknemlig for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du seier så har hormonar ganske mykje å seie for korleis vi reagerar for tida;) Sikker på at ting ordnar seg når dokke berre får tid til å roe skikkeleg ned. Forstår godt at du søv mykje når du har så lang reiseveg, men det er viktig å slappe av og ta seg inn igjen når ein blir sliten.

Lykke til med ny leilighet:)

Skrevet

Er selv lærer og tilbake i jobb etter en god ferie. Etter to uker på jobb er jeg nesten tilbake der jeg var før sommerferien. Sover på sofaen, og sovner sammen med minstemann når han legger seg. Denne uka sovna jeg til og med fra eldstemann, og våkna ikke før pappan kom hjem fra kveldsskift... Eldstemann på åtte hadde heldigvis ordna seg mat og lagt seg selv, men jeg må si jeg ble lettere hysterisk. Fant ut at fortsetter det slik får jeg kaste inn håndkleet på jobb, men har liten lyst. Trives godt, selv om det blir lange dager nå i oppstarten. Vi får håpe vi kommer oss over "kneika", og at det blir litt bedre tider lenger ut i svangerskapet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...