Petrine C",) Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Er så matlei, trenger inspirasjon til sunne, gode matretter...
Petrine C",) Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Går det ann å ha mer skrivefeil i en overskrift??
Meg + 2 prinsesser Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Kyllingilet, sopp, ris, saus og salat skal vi ha i kveld:) Hva med skinkebiffer? Strimlet svinekjøtt, sammen med ris er kjempe godt:) Biff og fløtegratinerte poteter, wok er alltid slager her, med ferske grønnsaker.)
Gjest ->>- Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Sushi til lunsj. I kveld spiser vi borte, vet ikke hva vi får servert. I morgen kryddermarinerte kyllingfileter i strimler med pakistansk ris, salat, raita og pakora til.
Petrine C",) Skrevet 25. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2007 C",) morroklumpen!!! Vi og gjør det, men blir ofte det samme...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 hvitvinsdampede blåskjell og krabbe ) mmmmmmmmmmmmmmm
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Vi skal ha lørdgaskylling i kveld med pommes frites, bearnaisesaus og salat. I morgen skal vi ha flintstek som er grillet i ovnen inne og ris og fransk kyllingsaus. Taco på mandag, kjøttkaker på tirsdag og spaghetti på onsdag!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Noe annet godt jeg anbefaler deg å prøve: Strimlet kylling eller svinekjøtt. Paprika i strimler Brokkolitopper Ris Fransk kyllingsaus. Koke ris, regner jeg med du kan, og mens den kokes steker du kyllingkjøttet og koker sausen etter anvisningen på pakken. Etter at kjøttet er stekt putter du i strimlet paprika og steker den litt sammen med kjøttet. Trekk bokkolitoppene og putt dem i kjøttet og paprikaen like før det er ferdig. Mmmmmm, godt ja!!!
murmelmamma Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 i dag skal vi ha pitabrød fyllt med steik svinekjøtt og steik kyllingfilet, salat, tomat ,mais. agurk, ost og dressing...Enkelt og veldig godt... I morgen skal vi ha hjemmelagde fiskekaker i brun saus med gulrøtter, poteter og erterstuing... Kjedelige middager egentlig..men stor suksess for liten og stor...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 I dag skal vi ha biffsnadder:) Namnam
2gutter og ei jente:-) Skrevet 25. august 2007 #13 Skrevet 25. august 2007 Vi skal ha strimlet svinekjøtt med hjemmelaget peppersaus og potetbåter. Tilbehør chaminjong og mais...naaaam
Diva Muffin Skrevet 25. august 2007 #14 Skrevet 25. august 2007 I dag lagde jeg en indrefilet av svin på grønnsakseng. Det var stas! I morgen blir det enkelt, en hjemmelaget lasagne fra fryseren, med grove baguetter og salat.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #15 Skrevet 25. august 2007 Tikka Masala og nanbrød i kveld Meksikansk gryte i morgen Kalkun ostesnitzel med erter, ris og bernaisesaus på mandag Seibiff tirsdag Pølsegryte på onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå