Gå til innhold

Råmelk.

lotta72 har fått Anders

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått råmelk.

Det var litt tidlig (skal ha barn i slutten av januar).

Noen fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

jeg har hatt råmelk siden uke 23. I det siste har det til og med lekket ganske mye. Jeg ser på det som et kjepegodt tegn. Du kan jo ikke bruke opp råmelken, og det å produsere råmelk allerede nå, er et tegn på at kroppen din klarer å produsere nok mat til den lille.

Men det er jo noe kliss da:-) Ikke ta for mye bort i brystene, da stimulerer du bare til mer.

Skrevet

Har ikke fått noe ennå. Men sist gang kom det råmelk før jeg var tre mnd på vei. Ble bare mere og mere etterhvert. Enkelte ganger rant det så jeg måtte bruke innlegg. Hadde mer enn nok melk etterfødselen også. Snakk om melkeku:o)

Skrevet

fikk råmelk i brystene mellom uke 18-20. Er nå 24 uker, og renner en del av og til..:S er ikke så mye å gjøre med det desverre..:(

Skrevet

Jeg fikk råmelk i uke 17 - 18 .

Men det var bare 3 - 4 tilfeller, så har jeg ikke hatt noe siden .

Er nå 20 + 2

Skrevet

jeg lekker også har vel gjort det i en 4 ukers tid, er 24+0 i dag,ikke så mye at det er plagsomt. Er førstegangs

Skrevet

hehe, ja, har vel styrt med dette siden 16-17 uker og ser ikke ut til å bli mindre etterhvert som ukene går ;)

Skrevet

Jeg har fått. Er 15+0 i dag. Merker jeg blir fuktig i bh om dagen, så jeg kjøper nok snart papirinnlegg.

Litt redd jeg skal lukte sur melk på jobb. Jobber ganske tett på ungdommene når jeg er lærer.

I første sv.sk fikk jeg melk før jeg fant ut at jeg var gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...