Gjest Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 For å se om kjønnet virkelig stemmer..Hvilken uke er det best å ta i?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 du også? hehe er så utrolig i tvil selv jeg. men skal inn til time i uke 28, og da ser de det nok... men på en annen side... er jeg blitt veldig nyskjerrig i det siste, og merker at denne spenningen... den er faktisk utrolig spennende! mulig jeg bare skal vente til *h*n* kommer ut? har jo hatt 2 ultralyder som sier jente, og så da de berømte strekene godt. (kjønnsleppene) så de veldig godt selv, og 3 gang så vi gutt! kan da ikke både ha tut OG kjønnslepper! det hadde jo vært litt rart. så jeg skal ha et lite nurk jeg... bytter kanskje nick igjen, for jeg er såpass usikker. men magefølelsen sier jo gutt da. men magefølelsen svinner litt og litt for hver dag gitt... må sies at sønnen min var jente (magefølelsen) frem til ultralyd, og lengre til... så magefølelsen min kan nok være litt på tur! spennende dette her
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 men til spørsmålet ditt (som jeg glemte helt) tror ikke det er noen uker som er bedre enn andre med hensyn til kjønn, når du allerede er kommet så langt :-)
Gjest Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Har veldig lyst å kjøpe en blå mikke mus vugge..hehe og da vil jeg være sikker på kjønnet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå