Gjest Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 3,5 mnd akkurat på dagen omtrent. Kjenner et lite riskorn nede i munnen og det "klirrer" når vi pirker forsiktig borti med en skje Trodde det skulle ta lenger tid jeg - jeg var nesten 1/2 år før jeg fikk min første tann.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 oj, ja det er nok litt tidlig ja.. I bøker står det at det er vanlig å få første tanna i 6-7 mnd alder.. Her var snuppa 7,5 mnd og Elias er 5 mnd i dag og han har enda ikke fått noen.. ( Mannen min var 3 mnd og jeg var nesten 1 år)... Grattis med ny tann til bebisen din da:)
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Å gratulerer, er alltis morsomt og spennendes med den første tanna:)Begge mine var oxo litt over 3mnd da de fikk sine første tenner. Idag kjente e tann nr 5 og ho er 6 1/2 nesten 7mnd:) Ha en fin dag og helg videre=)
Mamman til M&E Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Grattis med den første tanna. Vi har trodd at lillemann kom til å få tenner tidlig da han har klødd så sinnsykt i gommene fra han var 2 mnd., nå er han snart 6 mnd og ikke en tann å se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå