Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 I går kveld, da vi skulle legge oss for å sove, så lå jeg litt på ryggen, med hånden på magen.. Bruker å gjøre det, håper jo å kjenne noen små dult.. sambo lå med ryggen mot.. Så jeg sa at jeg skulle ønske hun kunne sparke slik at han kunne kjenne det på utsiden.. og hadde nesten ikke før sagt det, før jeg kjente tre små dult.. så jeg ba sambo om å snu seg, og legge hånden der min lå.. Han lå å kjente en stund.. men ingenting skjedde... så jeg ba han vente litt til... og plutselig, to dult til. Det var så deilig å kjenne!! Etter det snudde sambo seg for å sove, mens jeg ble liggende litt til å kjenne... og hun sparket noen gang til.. Så snudde jeg meg på siden for å sove.. og hun styrte på der inne.. Kjempe morsomt!!
brummemamma- Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Veldig god følelse ) Min samboer pleier å legge hodet inntil, han synes han kjenner det bedre med øret enn med hånden, selv om han nå kjenner det godt med hånden og - er 24+2.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Herlig følelse det der:-D Gleder meg til det er min tur. Har jo begynt å kjenne liv, men ikke utenpå enda. Er nok enda ett par uker til jeg kan få gleden av det
Tony Soprano Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Gullet vårt sparker som bare det nå! Tok litt tid før jeg kjente liv. I uke 22 eller no. Er i uke 26 nå. Hun sparka samboeren min i øret her en kveld, da han la øret mot magen min for å se om han kunne høre noe! Utrolig herlig og beroligenede følelse. Veldig betryggende. Jeg elsker hvert spark!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå