ApriIbaby Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 http://www.motor.no/tester/barnesikring/article152360.ece
børdi Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 nei det måtte jo komme det og... Venter på den nye testen som sier at det er farlig å ha ungene bakovervendte jeg nå,, Det skjer jo stadig noe nytt hehe....
PrinsesseSjefen Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 er lett å se at de ikke er like trygge, det med sidestøtte. Men jeg synes det er like skremmende hvor mange som ikke monterer vanlige seter riktig. Det jeg synes er rart er at det liksom skal være greit hvis det er i besteforeldrenes bil osv sitat: ....kun egner seg for besteforeldre, drosjesjåfører og andre som bare av og til trenger å frakte barn. Foreldre bør ikke bruke integrerte seter.... Kræsjer ikke de da?...
Gjest ->>- Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Sjansen er jo langt mindre for at de kræsjer med et barn enn at noen som jevnlig kjører med unger gjør det. Dermed blir muligheten for skade også senket. Muligens til et risikomessig akseptabelt nivå - for at det er en risiko i å frakte mennesker i bil er jo noe de fleste erkjenner og godtar.
Blue Lady Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Det Motor skriver tar jeg med en stor klype salt, de har i praksis anbefalt fremovervendte seter fra 1 år fordi det er trafikkfarlig at ungene er litt urolig og at det er så mye bedre for da opprettholder man den viktige kontakten med barna,.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå