Støggelset™ Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 For nå kom tanta på besøk. Regna ikke med å være gravid nå, men øynet et bittelite håp. Da blir det over til 2. pp da. Men det er jo ikke lenge heller. Får vel gi det litt lenger tid Skjønner ikke at det er mulig å bli så utolmodig
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Prøvd i 11 år jeg og ja det lønner seg å smøre seg med tålmodighet )
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Heisann Spireimagesøkes! Kjenner med godt igjen. Har vært prøver siden midten av juli, og når mensen kom var d en orntli nedtur..... og vi prøvde halvhjerta. Jeg har en sønn fra før, som ikke var planlagt. Så dette er en helt ny greie for meg, gå slik å vente... Venter mens om èn uke igjen...er DRIT SPENT selv om jeg er sikker på atr tanta kommer.... Lykke til med prøvinga!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Du får ha masse lykke til videre i 2 pp og håper at du snart får en liten spire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå