Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Itj gå fra mæ Per Ro dæ ned no Fransoas Æ kajn itj lev ut'n dæ sjø. Hjep jeg blir gal, hvordan kvitte seg med disse strofene?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 hakke tv. ekke lat. Var hos naboen i går, og siden har den irritert meg.
Ikkelektuell Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Sett på "Wannabe" med Spice Girls. Evt oppsøk nærmeste galehus, og få dem til å sette den på, ettersom du forhåpentligvis ikke gir husly til slike vederstyggeligheter av noen etterligninger av musikk.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 "Hoill brilla'n"......har jeg fått dilla på i stedet....hehe
Gjest Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 En udødelig overskrift, åker rett i inn i samlingen min som heter "Udødelige overskrifter".
Mage Mi Sa Jo Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 du kan få min, jeg aner ikke hvor jeg har den fra ingen rundt meg som kjenner til den engang. Bananer bananer mange flere enn du aner. kos deg. ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå