Gå til innhold

Min mann var ute i byen i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og observertere en ganske så ruset mor med to barn på mellom 4og 6 år. Hele byens samling av ordførerkandidater stod rundt og INGEN gjorde noe som helst.

Jeg var ikke der, men fikk litt vondt av disse barna. Håper det er noen hjemme hos de som passer på. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får håpe mannen din hadde vett til å ringe f.eks politiet så de kunne ta hånd om situasjonen da......

Stakkars barn.....:(

Skrevet

Ja, det var jo det jeg sa til ham da han kom hjem. Men han hadde desverre ikke det. :(

Uff.

Skrevet

uff....man vil jo liksom ikke bry seg da....Får håpe noen andre tok ansvar og så til at barna fikk hjelp!

Men nå er det vel egentlig ikke noe værre at ordførerkandidatene ikke gjorde noe enn at mannen din ikke gjorde noe.......

Skrevet

Synes det er dårlig å klage på at andre ikke gjør noe da man ikke gjør noe selv jeg da, men.. Hvis alle håper at noen andre gjør det, så er det ikke rart det ikke blir gjort noe.

Skrevet

Neida. De hadde alle et ansvar egentlig og alle lot være å ta det. Også min mann selvfølgelig.

Hva gjør man i slike situasjoner forrresten? Går man til politiet som du sa? Kjekt å vite hva man bør gjøre om man havner midt oppi noe slikt igjen. Er jo ofte det at man ikke vet hva man skal gjøre som stopper oss.

Skrevet

Vel, jeg var jo ikke der da:)

Skrevet

Jeg ville ringt politiet ja!

De kan igjen ta kontakt med beredskapen til barnevernet i sånne situasjoner.

Skrevet

Ok. Takk.

Men hvordan er det rent praktisk da når de suser rundt og man aner jo ikke hvem de er f.eks. Er det nok å si ifra med en beskrivelse av de og hvor de gikk. Er ikke det litt lite? Hjelper det?

Skrevet

som regel så vil politiet stille deg noen spørsmål rundt det du er. Dersom de har en patrulie i nærheten vil de kanskje be deg vente så du kan hjelpe dem med å peke ut rette vedkommende

Skrevet

Takk. Uff, er jo opplært til at "man skal ikke bry seg" så jeg føler meg slem bare fordi jeg tenker på at jeg hadde hatt lyst til det om jeg var i situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...