Gå til innhold

Ja da ble det denne barnevogna til lillebror=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er deilig å ha sånt i orden i god tid....jeg var litt senere ute denne gangen og hadde ikke vognen i hus før tre uker før termin;o)

Men, så lys farge - er ikke det veldig upraktisk...?

Skrevet

Kjempefin vogn!!:)

Har lyst på emmaljunga jeg også..men city cross..:) Men må vel ta til takke med simoen vi brukte til klompen...er jo ikke 1år enda,så..;)

Skrevet

Ja det holder jo lenge..Grunnen til at vi var så tidlig ute nå, er fordi fargen går ut...Nye farger kommer inn snart=) Neida ikke noe problem med fargen..bare å vaske trekket *s*

Skrevet

Vi hadde vogn som ser nesten helt lik ut, bare at den er svart (ikke no' forskjell på hvit (beige) og svart...hehe) samme ruter og alt. Vi hadde dog den i ren sportsvogn (husker ikke navnet men...) Uansett, det er jo en drøm å trille med. Lett å kjøre og stabil fin vogn. Likte også at man kunne stille hvor hard eller myk den skulle være i dempingen. Kjekk detalj også at man kunne snu sittedelen for å ha den fra seg eller mot seg, selv om jeg må innrømme at jeg kunne ønsket meg at man bare tippet håndtaket over... (kanskje det er det på denne..?)

Fin og god vogn i alle fall .. ;o)

Skrevet

Gratulerer med verdens fineste vogn!

Den er kjempegod ! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...