Gå til innhold

Sopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke kvitt driten, eller, blir kvitt det, men den kommer igjen....slutter jeg behandlingen for tidlig kanskje (2-3 dager)? Eller smører for sjelden (morra og kveld)? Gode tips mottas med STOR takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett behandlingen et par dager ekstra for sikkerhets skyld... og pass på at mannen også behandler seg.

Ellers er det vel ikke uvanlig å få det flere ganger i graviditeten! Snakker av erfaring....

Skrevet

Du må smøre litt bakover mot rompa også, og så må du smøre i ett par dager etter at du ikke klør lenger...

De rådene fikk jeg, og det fungerte på meg

Lykke til:-)

Skrevet

Husker du paa og vaske deg med mild saape? Det maa mannen oxo..Og rett etter sex maa du ga paa do..Det hjelp hos meg ihverfall..Hvis det ikke forsvinner gaar du bare til legen..Kanskje det er noe annet enn sopp?

Skrevet

Det er sopp, ingen tvil :S

Skrevet

Hei!!

vil så gjerne svare deg, fordi når det gjelder sopp er jeg virkelig en storerfarer!! jeg vil anbefale deg å slutte helt å bruke canesten eller pevaryl. det virker ikke likevel. dessuten vil det bare "feie problemet under teppet en stund". slutt med event. såpe, stringtruser og truseinnlegg. slutt å drikke sukkerholdige drikker eller spise mye sukker generelt. kjøp idoform på apoteket og ta det(styrker immunforsvaret i tarmen). hold deg unna gjær til det blir bedre. om mulig bruk frisk basilikum i maten (det dreper sopp) bland kanel i biola og drikk på kvelden....det er mye mer man kan gjøre. hovedproblemet ligger nemlig i tarmen. det skal naturlig være sopp der, men blir det for mye, sprer det seg til andre steder i kroppen...som f.eks vagina. alt dette hjalp meg da jeg hadde sopp i et halvt år!!! er litt plaget nå, men ikke på langt nær som da. hilsen en som fikk hjelp av alternativdoktoren.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...