Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Tanta kom presis på dagen.....hrmf jaja normal syklus denne mnd da ihvertfall,forrige var den en uke forsinket. :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Kjempe leit å høre, men godt syklusen er i ferd med å stabilisere seg. men er helt på villspor
Veslesnuppa Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Tragisk denne tanta:( Men jeg savner ho nå,for syklusen er helt ute og kjører etter et misslykket ivf-forsøk,.Er 25 dager siden jeg skulle hatt mensen.. Tror jeg nå ta et legebesøk snart hvis ho ikke kommer i løpet av august. Og en annen ting: Kan du please forklare meg hvordan jeg skifter nick??? Jeg har prøvd mange ganger.....
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 25. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2007 du går inn på din egen side. Så klikker du på brukerinformasjon.Der nicket ditt står skriver du inn det du vil endre til. Og så må du huske på å lagre. :-) Har hele tiden hadd regelm. syklus så hva som skjedde sist mnd. må gudene vite. :-) men nå er den tilbake i rett gjenge ihvertfall.Så får vi bare fortsette å k.......,he-he prøve å lage barn ;-) Før jeg fikk barn visste jeg aldri når jeg kunne vente tanta. Gikk som regel aldri mer enn to uker over da. Men jeg var hos en gynekolog, siden jeg plutselig fikk tanta annenhver uke,kun i ferien. Han sa det var helt normalt for kvinner på min alder som ikke hadde fått barn enda. Følte jeg meg litt gammel da eller ?he-he, men etter snuppa kom til verden har den kommet på dagen hver gang. helt siden jeg tok ut spiralen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå