Kosel Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Nå har jeg hatt med meg min lille mann på 5 uker i dusjen. Han ELSKET det. Så ut som dette var det mest fantastiske han hadde fått oppleve så langt i livet:) Skikkelig kos var det:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Så koselig da.Her er liker ikke gullgutten dusjen i det hele tatt. Har prøvd å tatt ham med,med jevne mellomrom,men det nytter ikke.Badet derimot,det elsker han og få sitte å plaske i badet sitt,eller babysvømming,eller være med mamma eller pappa i badet,det er kjempegøy.
LINDA*** Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Kosel: Hvordan gjør dere det? Og hvor lenge? Har ikke prøvd det enda, men det høres jo ut som en fin ting å gjøre?
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Så gøy:) Vi plasserer lillegutt i sånn badestol i dusjen vi nå da:) Det er visst veldig gøy.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Elias også elsker det, vi har badekar, så han pleier å sitte i sånn liggestol,men han begynner å bli litt aktiv, så han sparker sånn at han hopper utav hele tiden, har i det siste begynt med at jeg fyller bare litt vann oppi også legger jeg han på rygg nedi,(vannet rekker da til rett over øra) og da er han i ekstase da, spreller og styrer, blir verre når han lærer å snu seg, da blir han vell å få seg en overraskelse hehe.. ligger også litt på magen,men da må jeg passe ekstra godt på,så han ikke dupper fjeset
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Han her får holde dusjen selv av og til så han ligger så stille i andakt der da vet dere:)
Kosel Skrevet 25. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2007 Lara28: Jeg dusjet og vasket meg selv først,(ville ikke være såpeglatt med ham..det er skummelt) mens guttungen lå i kurven sin. Så hentet jeg ham og kledde av ham og tok han med i dusjen. Han er jo ikke store gutten enda så hadde ham på armen. Senket dusjen til det laveste slik at han ikke fikk den over hodet. Så dukket vi under strålen noen ganger, holdt ham i forskjellige stillinger. Han var ordentlig fornøyd. pupp og vann, hans to favoritt ting på en gang...hehe det var stort for lille tassen. tror jeg må skaffe meg en sånn dusjstol ting når han er stor nok til at klarer å sitte på egenhånd... så det er jo litt frem i tiden..
Mamma til to tette Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Noen som kan forklare, evt har linker til hva dusj/bade stol er? Nytt for meg og har ikke prøvd å dusje med gutten ennå
Gjest Renate&nydelige christina Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Mi også! Hver gang hun for anledning så kryper hun inn på badet og reiser seg opp ved badekaret..der oppi ligger nemelig stampen som hun elsker å sitte å plaske i!!hehe:-) Hver gang hun hører at vannet renner oppi baljen, ja da går armer og bein opp og ned i begeistrelse!! så herlig å se:-=) 10 mnd.
Kosel Skrevet 25. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2007 regner med at babysvømming blir suksess! Kan vel begynne med det om halvannen mnds tid. Er vel anbefalt å vente til de er 3mnd, er det ikke? Så får vi bare håpe at jeg ikke reagerer like kjeg kraftig på klorvann som det jeg har gjort tidligere. Eller at knøtten har arvet min klorvannsallergi... det hadde vært kjedlig...
Motti Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 Hei, snuppa mi og jeg dusjer hver dag, begynte da hun var 3-4 uker, snart 3 mnd nå, hun liker det godt hun også : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå